آموزشآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

مزایای بیگ بلو باتن نسبت به ادوب کانکت چیست؟

بیگ بلو باتن نسبت به ادوب کانکت چه مزایایی دارد؟

بیگ بلو باتن Big Blue Button یک سامانه متن باز و مبتنی بر وب برای برگزاری جلسات آنلاین، کنفرانس‌ ها، کلاس‌ های آموزشی و ملاقات‌ های تیمی است. این سامانه در بسیاری از موارد می‌ تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار ادوب کانکت Adobe Connect باشد. همانطور که به شما قول داده بودیم، در این مقاله سعی داریم به بررسی مزایای بیگ بلو باتن نسبت به ادوب کانکت بپردازیم. پس با وبلاگ تهران سرور همراه باشید.

بیگ بلو باتن نسبت به ادوب کانکت چه مزایایی دارد؟

1. هزینه

یکی از مزایای بیگ بلو باتن نسبت به ادوب کانکت، هزینه‌ی کمتر آن است. بیگ بلو باتن یک سامانه متن باز است که می‌ت وانید با قیمت بسیار مناسب تر آن را دریافت کنید. همچنین برای استفاده از بعضی از ویژگی‌ های پیشرفته‌ ی آن، هزینه‌ی کمتری نسبت به ادوب کانکت پرداخت می‌ شود. این ویژگی برای افرادی که قصد ندارند هزینه زیادی انجام دهند اما به دنبال کلاس مجازی با کیفیتی هستند بسیار کاربردی است.

2. سهولت استفاده

بیگ بلو باتن به‌ طور کلی ساده‌ تر و آسان‌ تر در استفاده نسبت به رقیب خودش است. این سامانه قابلیت استفاده از مرورگرهای وب مختلف را دارد و نیازی به نصب برنامه و یا پلاگین خاصی ندارد. به‌ علاوه رابط کاربری ساده آن به کاربران مبتدی کمک می کند تا مانند حرفه‌ ای ها به راحتی بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

3. کیفیت تصویر و صدا

یکی از مزایای بیگ بلو باتن، کیفیت بالای تصویر و صدای آن است. بیگ بلو باتن از پروتکل WebRTC برای جریان داده استفاده می‌ کند که بهترین کیفیت تصویر و صدا را فراهم می‌ کند. همچنین، بیگ بلو باتن از باند پایینی بهره می برد که موجب کاهش بار بر روی شبکه و بهبود کیفیت تصویر و صدا خواهد شد.

بیگ بلو باتن نسبت به ادوب کانکت چه مزایایی دارد؟

4. قابلیت‌ های هم‌ زمانی

بیگ بلو باتن دارای قابلیت‌ های هم‌ زمانی متعددی است که امکاناتی مانند چت، نمایش صفحه، نوشتن روی تخته سیاه و اشتراک گذاری فایل‌ های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. همچنین، در بیگ بلو باتن می‌ توانید از افکار و نظرات همراه با اجرای نرم افزار استفاده کنید که باعث افزایش هم‌ زمانی و همکاری در کارها می‌ شود.

5. امنیت

بیگ بلو باتن دارای امنیت بالایی است. این سامانه از چندین لایه امنیتی برای محافظت از حریم خصوصی و اطلاعات شما استفاده می‌ کند. به‌علاوه، برای جلسات و کنفرانس‌ های خود می‌ توانید رمز عبور تعیین کنید و تنظیمات دسترسی را برای افراد خاص اعمال کنید. مزیتی که در آپدیت های پی در پی به این نرم افزار اضافه شد و باعث شد تا طرفداران بیشتری نیز پیدا کند.

جمع بندی

در نهایت باید گفت، هر دو نرم افزار Adobe Connect و Big Blue Button به خوبی در برگزاری جلسات آنلاین عمل می‌ کنند. با این حال بیگ بلو باتن هم مزایایی نسبت به رقیب خودش دارد. علاوه بر مزایای فنی و ابزاری، بیگ بلو باتن نیز دارای مزایایی در حوزه اقتصادی و اجتماعی است. به عنوان مثال، استفاده از بیگ بلو باتن می‌ تواند به کاهش هزینه‌ های سفر و ایجاد کسب و کارهای جدید کمک کند. همچنین، این سامانه می‌ تواند در افزایش ارتباطات اجتماعی و فرهنگی نیز موثر باشد.

اگر به دنبال تجربه یک کلاس مجازی با بازدهی بسیار بالا هستید، پیشنهاد ما استفاده از سرویس های آموزش مجازی تهران سرور است. هم اکنون نیز می توانید با استفاده از پلتفرم هایی مانند بیگ بلو باتن، ادوب کانکت، مودل و اتصال آن ها به یک سایت وردپرسی برای خود یک مدرسه آنلاین و مجازی راه اندازی کنید. کافی است اگر قصد این کار را دارید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید و در این خصوص مشاوره ای رایگان دریافت کنید. پس از دریافت این مشاوره و آشنایی با سرویس های ما می توانید پلان های مورد نظر خود را انتخاب کنید و نسبت به خرید آن ها اقدام نمائید. کلیه خدمات ما در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در دسترس شما قرار خواهند گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا