سرور اختصاصی

5 دلیل برای انتخاب میزبانی بر روی سرور اختصاصی شاتل

چرا باید سرور اختصاصی شاتل را انتخاب کنیم؟

5 دلیل برای انتخاب میزبانی بر روی سرور اختصاصی شاتل

وقتی قصد راه اندازی یک وب سایت برای شروع کسب و کار خود را دارید، نیازمند یک فضای میزبانی برای آن نیز هستید. در این حین انتخاب های متفاوتی پیش روی شما است. از هاست اشتراکی و سرور مجازی گرفته تا سرور اختصاصی. هر یک از این فضاها می توانند به نوعی به شما خدمت رسانی کنند. اگر سایت شما تازه تاسیس است و قرار نیست رشد چندانی بکند یا به عبارتی یک کسب و کار کوچک آنلاین دارید بهتر است سراغ هاست اشتراکی بروید. اما اگر می خواهید بهترین عملکرد را برای سایت خود به ارمغان آورید، بدون شک سرور اختصاصی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم 5 دلیل برای انتخاب میزبانی بر روی سرور اختصاصی شاتل را به شما توضیح دهیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

چرا باید سرور اختصاصی شاتل را انتخاب کنیم؟

به طور کلی سرور اختصاصی قدرتمندترین انتخاب شما برای میزبانی از سایت و نرم افزار به شمار می رود. قدرت و سرعتی که این سرورها در اختیار شما می گذارند باورنکردنی است. میزان منابعی که در دسترس دارید بسیار زیاد است و می توانید بهترین عملکرد سایت یا نرم افزار خود را شاهد باشید. دلایل گوناگونی برای انتخاب سرور اختصاصی به خصوص سرورهای تهران سرور که در دیتاسنتر شاتل قرار دارند، وجود دارد. در ادامه ما به 5 دلیل اصلی برای این انتخاب خواهیم پرداخت تا شما نیز بهترین تجربه را هنگام استفاده از این سرورها به دست آورید.

1. دریافت بهترین عملکرد سایت یا نرم افزار

همانطور که گفتیم، با خرید یا اجاره سرور اختصاصی می توانید شاهد بهترین عملکرد سایت یا نرم افزار خود باشید. پهنای باند بالا و آپ تایم بودن سرورهای اختصاصی شاتل این اطمینان را به شما می دهد که بهترین نسخه از عملکرد سایت خود را مشاهده کنید. حتی هنگامی که ترافیک زیادی دریافت می کنید به دلیل قدرت پردازش بالای این سرورها، بدون هیچ مشکلی می توانید به بازدیدکنندگان خدمات ارائه کنید. این مزایا به هیچ عنوان در سرویس های اشتراکی مانند هاست اشتراکی وجود ندارد و اگر به دنبال چنین ویژگی هایی هستید، باید به فکر تهیه سرور اختصاصی باشید.

چرا باید سرور اختصاصی شاتل را انتخاب کنیم؟

2. امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی

امنیت یکی از مهم ترین بخش ها در کسب و کارها به شمار می رود. وقتی کسب و کار شما در فضای مجازی و به صورت آنلاین فعالیت می کند، اهمیت امنیت چندین برابر بیشتر می شود. یکی از خطراتی که شما را در سرویس های اشتراکی تهدید می کند، از دست رفتن اطلاعات است. حتی ممکن است به صورت مستقیم به وب سایت شما حمله نشود اما به دلیل اشتراکی بودن سرویس، سایت شما هنگام حملات مورد خطر واقع شود. اما این مشکلات در سرور اختصاصی وجود ندارد چرا که این سرویس به صورت تمام و کمال در اختیار شما قرار می گیرد و مسئولیت برقراری و حفظ امنیت و نصب نرم افزارهای مورد نیاز به عهده خود شما است. پس اگر داده های حساس یا اطلاعات مشتری را در اختیار دارید، بهتر است از سرور اختصاصی استفاده کنید.

3. سرعت بالا و باورنکردنی

این روزها سرعت برای کاربران حرف اول را می زند. کاربران امروزی به وب سایت شما فرصت بارگذاری نمی دهند. اگر سایت شما زیر 3 ثانیه بارگذاری نشود به سادگی آن را ترک می کنند و دیگر به آن سر نخواهند زد. از این رو باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشید. افت و کاهش سرعت یکی از اصلی ترین معضلاتی است که هنگام استفاده از سرویس های اشتراکی گریبان گیر افراد می شود. اما اگر از سرور اختصاصی شاتل استفاده کنید، به دلیل آن که کلیه منابع در اختیار شما قرار دارد، سرعتی بالا و باورنکردنی را تجربه خواهید کرد. استفاده از زیرساخت های بهینه تر و پایدارتر، تجهیزات دیتاسنتر سطح بالا و CPU های قدرتمند باعث بالا رفتن سرعت سایت شما می شود. دقیقا مواردی که سرورهای ما در دیتاسنتر شاتل دارا می باشند.

4. اختصاص آدرس IP

وقتی از سرویس های اشتراکی مانند هاست اشتراکی استفاده می کنید، باید آدرس IP خود را نیز با دیگر سایت ها به اشتراک بگذارید. چرا که شما منابع را با آن ها شریک هستید و در IP نیز به همین شکل عمل می شود. اما در سرور اختصاصی این مسئله متفاوت است. شاید فکر کنید این مسئله چه اهمیتی دارد؟ در حقیقت باید گفت اگر یکی از سایت هایی که بر روی سرور شما وجود دارد، رتبه پایینی داشته باشد یا هرزنامه تولید کند نیز می تواند بر عملکرد یا رتبه سایت شما تاثیر منفی بگذارد. اما داشتن سرور اختصاصی این اطمینان را به شما می دهد که سایت شما یک آدرس IP منحصر به فرد دارد. همچنین ما این قابلیت را به شما می دهیم که با کمترین هزینه IP های اضافی را نیز تهیه کنید.

چرا باید سرور اختصاصی شاتل را انتخاب کنیم؟

5. مالکیت و دسترسی کامل به سرور

یکی از اصلی ترین دلایلی که مالکان وب سایت به دنبال تهیه سرور اختصاصی هستند همین است. به خصوص آن دسته از افرادی که سایتشان مملو از اطلاعات مهم و حیاتی است. با داشتن سرور اختصاصی می توانید خودتان نرم افزارها و سیستم عامل مورد نظرتان را انتخاب کنید. درست برعکس سرویس های اشتراکی که هیچ حق انتخابی وجود ندارد و باید با همان انتخاب های پیش فرض کار خود را پیش ببرید. در حقیقت با خرید سرور اختصاصی کنترل کاملی در سطح root یا SSH سرور خود خواهید داشت. در این صورت دیگر لازم نیست چیزی را با دیگران به اشتراک بگذارید. مالکیت و دسترسی کامل برای وب سایت شما می باشد.

جمع بندی

با خرید سرور اختصاصی تهران سرور در دیتاسنتر شاتل که در ایران است می توانید بهترین عملکرد را در هر بخشی که از آن استفاده می کنید شاهد باشید. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرورهای اختصاصی تهران سرور در دیتاسنتر شاتل است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید و اجاره سرور اختصاصی از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا