LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodleآموزشآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

بهترین نرم افزار کلاس آنلاین زبان انگلیسی

برای برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی چه نرم افزاری مناسب است؟

بهترین نرم افزار کلاس آنلاین زبان انگلیسی

این روزها ارتباط برقرار کردن با دنیا و کشورهای دیگر از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد. از این رو آموختن زبان های خارجی به خصوص زبان انگلیسی به یک اولویت بدل گشته. اما زمان کم، مشغله های کاری و رفت آمد زیاد باعث می شود که بسیاری از افراد و خانواده ها به دنبال یادگیری این زبان مهم نروند. با این حال پیشرفت تکنولوژی و از سر گذراندن دوران کرونا باعث شد تا ما با پدیده کلاس آنلاین و مجازی آشنا شویم. پدیده ای که نجات بخش بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در آن برهه زمانی سخت بود. در این مقاله قصد داریم بهترین نرم افزار کلاس آنلاین زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی هستید اما وقت کافی ندارید، حوصله رفت و آمد به کلاس زبان را ندارید، هزینه های کلاس های حضوری برای شما گران است و… این مقاله برای شماست. و یا اگر مجموعه آموزشگاهی هستید و به دلایل گفته شده در پاراگراف قبلی متقاضیان کمی دارید. و با افت زبان آموز مواجه شدید نیز این مقاله برای شماست. پس با تهران سرور در این مقاله جذاب همراه باشید تا بهترین نرم افزار کلاس آنلاین زبان انگلیسی را پیدا کنیم.

چرا باید به سراغ کلاس آنلاین زبان انگلیسی برویم؟

پاسخ این سوال هم به اهمیت زبان انگلیسی مرتبط است و هم به اهمیت کلاس مجازی آنلاین. بر کسی پوشیده نیست که امروزه تمام دنیا برای ارتباط باهم از یک زبان واحد استفاده می کنند. و آن زبان نیز چیزی نیست جز زبان اول دنیا یعنی زبان انگلیسی. فرقی نمی کند که قصد ارتباط با غرب دنیا را دارید و یا شرق دنیا مقصد ارتباطی شماست. به هرحال شما نیازمند یادگیری این زبان هستید. حتی امروزه بسیاری از فعالیت های روزمره شما نیازمند این زبان است. به عنوان مثال کارهای ساده و روتینی که به کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود انجام می دهید نیز به این زبان نیاز دارند.

اما از طرف دیگر کلاس آنلاین و مجازی است که بسیار اهمیت دارد. انسان امروزی وقت کافی ندارد. حوصله و حواس درستی نیز ندارد. از این رو رفتن به کلاس های آموزشی حضوری کار سخت و دشواری است. از طرف دیگر، مسائل اقتصادی است که گریبان گیر همه افراد است. بی شک کلاس های حضوری به دلایل مختلف هزینه بیشتری از دانشجویان خود دریافت می کنند. اما راه حل تمام این مشکلات شرکت در دوره و کلاس های آنلاین و مجازی است. پس اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی هستید، کلاس آنلاین زبان انگلیسی بهترین گزینه روی میز شما است!

چرا باید به سراغ کلاس آنلاین زبان انگلیسی برویم؟
چرا باید به سراغ کلاس آنلاین زبان انگلیسی برویم؟

برای برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی چه نرم افزاری مناسب است؟

کلاس مجازی آنلاین پدیده چندان نوظهوری نیست و پیش از این بسیاری از کشورها به طرقی از آن استفاده می کردند. اما کلاس آنلاین در کشور ما عمر زیادی ندارد. شاید اگر همه گیری کرونا رخ نمی داد و ما مجبور به استفاده از کلاس مجازی نبودیم هیچ وقت با چنین پتناسیلی آشنا نمی شدیم. در حقیقت باید گفت دوران کرونا با وجود مشکلات بزرگی که داشت، کشور ما را با چنین ابزار مهمی آشنا کرد. ما برای برگزاری کلاس مجازی پیش نیازهای زیادی لازم داریم که مهم ترین آن بستر برگزاری آن است. که ما به این بستر، نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین می گوییم.

در دنیا بسترها و نرم افزارهای برگزاری کلاس مجازی زیادی وجود دارد. نرم افزارهایی که هر یک قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. اما به دلیل عدم آشنایی ما با اکثر آن ها و همچنین ناقص بودن زیرساخت ها، تعداد محدودی از نرم افزارها هستند که کاربران با آن ها احساس راحتی می کنند. نرم افزارهای کلاس مجازی ادوب کانکت Adobe Connect و بیگ بلو باتن Big Blue Button از جمله آن ها هستند. البته نباید از نقش مهم و اساسی سیستم مدیریت یادگیری مودل Moodle نیز در این میان قافل شد.

چرا برای کلاس آنلاین زبان انگلیسی باید از ادوب کانکت استفاده کنیم؟

ادوب کانکت بی شک یکی از بهترین گزینه های برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی به شمار می رود. بستری مناسب که نه فقط در ایران بلکه در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. اما این نرم افزار چه مزایایی دارد که باید کلاس مجازی خود را در آن برگزار کنیم؟

چرا برای کلاس آنلاین زبان انگلیسی باید از ادوب کانکت استفاده کنیم؟
ادوب کانکت برای برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی
  • قابلیت دسترسی به بیشترین تعداد کاربران بیش از 1000 نفر
  • تنوع زیاد در ابزارهای مفید
  • امنیت فوق العاده نسبت به سایر رقبا
  • انعطاف پذیری در طراحی و سفارشی سازی
  • دارای دو نسخه نرم افزاری و تحت وب
  • رابط کاربری ساده

چرا برای کلاس آنلاین زبان انگلیسی باید از بیگ بلو باتن استفاده کنیم؟

یکی دیگر از گزینه هایی که پیش روی شماست نرم افزار قدرتمند و پر سرعت بیگ بلو باتن است. نرم افزاری که در ایران از آن به عنوان قدرتمندترین رقیب ادوب کانکت نیز یاد می شود. اما این نرم افزار چه مزایایی دارد که باید کلاس مجازی خود را در آن برگزار کنیم؟

چرا برای کلاس آنلاین زبان انگلیسی باید از بیگ بلو باتن استفاده کنیم؟
بیگ بلو باتن برای برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی
  • هزینه کمتر حتی نسبت به رقیب خود ادوب کانکت
  • کاربری بسیار ساده به خصوص برای افراد تازه کار
  • کیفیت تصویر و صدا فوق العاده
  • استفاده از بخش های مختلف نرم افزار به صورت همزمان با قابلیت هم زمانی
  • سطح امنیت خوب
  • سرعت بالا به دلیل سبکی

استفاده از مودل در کنار نرم افزارهای کلاس آنلاین زبان انگلیسی

اگر یک آموزشگاه هستید و قصد دارید دوره های آنلاین برگزار کنید، بی شک نیازمند یک سیستم مدیریت یادگیری قدرتمند هستید. سیستمی که بتواند به کلاس های مجازی و وب سایت شما متصل شود و یک آموزشگاه آنلاین قدرتمند برای شما بسازد. برای داشتن چنین امکاناتی شما نیازمند LMS مودل هستید. اما این سیستم مدیریتی چه مزایایی دارد که باید در کنار نرم افزارهای کلاس مجازی از آن نیز استفاده کنیم؟

استفاده از مودل در کنار نرم افزارهای کلاس آنلاین زبان انگلیسی
مودل برای برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی
  • ایجاد محتواهای آموزشی به صورت چندرسانه‌ ای شامل متن، عکس، صوت و ویدئو و…
  • قابلیت انعطاف‌ پذیری و سفارشی سازی فوق العاده
  • اتصال به نرم افزارهای بیگ بلو باتن و ادوب کانکت
  • اتصال به سایت وردپرسی جهت فروش دوره های آموزشی
  • امنیت مناسب
  • برخورداری از جامعه بزرگ کاربری
  • پشتیبانی از آموزش مجازی

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت زبان انگلیسی و برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی آشنا کنیم. اگر به عنوان یک آموزشگاه قصد دارید که دوره های آنلاین برگزار کنید و نیاز به آموزشگاه آنلاین دارید می توانید از تهران سرور کمک بگیرید. با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید. در خصوص پلان های موردنظر خود سوال کنید و مشاوره بگیرید. در نهایت هر نرم افزار و سیستمی که مناسب کسب و کار و حوزه آموزش شما است را به راحتی خریداری کنید. و تا مدت ها از ما پشتیبانی دریافت کنید. همچنین برای دیدن آموزش‌ های ما کافی است وارد کانال آپارات شوید و آموزش‌ های ما را به صورت ویدئویی تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا