LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodleآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

ویژگی‌ های یک سامانه LMS خوب چیست؟

مودل، بهترین سامانه LMS دنیا

ویژگی‌های یک سامانه LMS خوب چیست؟

این روزها آموزش مجازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای برگزاری کلاس‌ های آنلاین ابزارهای مختلفی وجود دارند. که هر کدام به نحوی کار را برای ما آسان می‌ کنند. یکی از بهترین این ابزارها سیستم مدیریت یادگیری است که به اختصار به آن LMS گفته می‌ شود. اما یک سیستم مدیریت یادگیری باید چه ویژگی‌ هایی داشته باشد تا بتوان از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد؟ در این مقاله قصد داریم تا ویژگی‌ های یک سیستم LMS خوب را توضیح دهیم. و در ادامه بهترین سیستم مدیریت یادگیری موجود در بازار ایران را نیز به شما معرفی کنیم پس با تهران سرور همراه باشید.

1. بروزرسانی‌ های متعدد

تکنولوژی در این دوران روز به روز در حال پیشرفت است. و ما هر روز شاهد اتفاقات جدیدی در این حوزه می‌ باشیم. همین امر باعث شده تا نرم‌ افزارها نیز خود را با این پیشرفت‌ ها همگام سازند. و به همین دلیل بروزرسانی‌ های متعددی را ارائه می‌ دهند. یک سیستم مدیریت یادگیری خوب نیز باید همگام با این پیشرفت‌ها حرکت کند و با بروزرسانی‌ مشکلات نسخه‌ های قبلی را حل و قابلیت‌ های جدیدی را نیز به نسخه تازه خود اضافه کند.

2. قابلیت اتصال به کلاس‌های آنلاین

یکی از مزیت‌ های خوبی که یک ال ام اس باید دارا باشد، اتصال به کلاس‌ های مجازی مانند ادوب کانکت و یا بیگ بلو باتن است. با این ویژگی شما می‌ توانید یک مدرسه آنلاین ایجاد کنید و دوره‌ های خود را به بهترین شکل ممکن ایجاد، برگزار و مدیریت کنید. متاسفانه برخی از ال ام اس ها از این قابلیت برخوردار نیستند و یا کیفیت خوبی در این خصوص به شما ارائه نمی دهند.

3. ارتباط با شبکه‌ های اجتماعی

هیچ شکی وجود ندارد که یکی از محبوب ترین ابزارهای دنیای مجازی در این روزها، شبکه‌ های اجتماعی هستند. محبوبیت و کارایی این شبکه‌ ها تا جایی افزایش یافته که از آن‌ ها در حوزه‌های صنعتی، فروشگاهی و آموزشی نیز به وفور استفاده می‌ شود. یکی از قابلیت‌ های خوب یک ال ام اس قدرتمند، برقراری ارتباط با این شبکه‌ ها و همگام سازی با آن‌ ها می‌ باشد.

مودل، بهترین سامانه LMS دنیا

4. سازگاری با انواع صفحه نمایش‌ ها

صفحه نمایش‌ های کامپیوترها و لپ تاپ‌ ها در اندازه‌ های متفاوتی عرضه می‌ شوند. و معمولا مشکلی در اجرا نرم‌ افزارهای گوناگون و همچنین وب سایت‌ها ندارند. اما رشد چشمگیر تلفن‌ های هوشمند باعث شد تا اکثر نرم افزارها برای این ابزار همراه نیز نسخه‌ هایی عرضه کنند. در گذشته بسیاری از این نرم افزارها به دلیل ریسپانسیو نبودن در اجرا به مشکل بر می خوردند. اما امروزه این مشکل کم شده اما تمام نشده! ممکن است ال ام اس انتخابی شما از ویژگی ریسپانسیو پشتیبانی نکند که در ادامه روند آموزش برای شما و کاربران شما مشکل ساز خواهد بود.

5. چت داخلی

بحث و گفتگو در یک کلاس از ویژگی‌ های اصلی آن می‌ باشد چرا که از همین بحث و گفتگوها انتقال مباحث بهتر صورت می‌ گیرد. و باعث پویایی کلاس خواهد شد. در یک دوره آموزش مجازی نیز باید این خلاء جبران شود که این ویژگی با چت داخلی امکان پذیر است. یک ال ام اس بسیار خوب دارای چنین ویژگی برای گفتگو است که امکان گفتگو را فراهم می‌ کند.

کدام LMS دارای چنین ویژگی‌ هایی است؟

اما کدام یک از ال ام اس‌ های موجود در بازار ایران دارای تمام ویژگی‌ های مذکور است؟ پیشنهاد تهران سرور به شما استفاده از LMS مودل است که به صورت کامل از تمام ویژگی‌ های گفته شده پشتیبانی می‌ کند. نکته مثبت دیگر آن پشتیبانی از زبان فارسی است. تهران سرور ارائه دهنده LMS مودل و کلاس مجازی ادوب کانکت فارسی، این پلتفرم‌ ها را در قالب‌ های مختلف ارائه می‌ دهد. شما می‌ توانید برای دیدن آموزش‌ های ویدیویی ما نیز به کانال آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا