آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

کلاس مجازی نجات بخش تحصیل در آلودگی هوا

کلاس مجازی نجات بخش تحصیل در آلودگی هوا

آلودگی هوا تقریبا به معضلی همیشگی در کشور ما تبدیل شده است. تا جایی که بر اساس آمار تعداد روزهای آلوده بسیار بیشتر از روزهایی با هوای سالم هستند. این مسئله سلامت افراد جامعه به خصوص دانش آموزان و دانشجویان را تحت تاثیر قرار می دهد. اکثر افراد این قشر سن پایین تری نسبت به باقی جامعه دارند. پس در برابر بیمارهای تنفسی حساس تر هستند. رفتن به مدرسه و دانشگاه در روزهای آلودگی هوا اشتباه بزرگی است. مدارس و دانشگاه ها می توانند در چنین شرایطی، کلاس ها را به صورت آنلاین و مجازی برگزار کنند. به عبارتی دیگر کلاس مجازی نجات بخش تحصیل در آلودگی هوا می باشد.

آلودگی هوا، معضل یا بحران؟

آلودگی هوا، معضل یا بحران؟

آلودگی هوا در ایران دیگر تنها به دود ناشی از خودروها ربط ندارد. بلکه این تنها یکی از عوامل این آلودگی است. هجوم ریزگردها در سال های اخیر و طوفان های گرد و غبار نیز مزید بر علت شده اند و درصد ناسالمی هوا را تا حد زیادی بالا بردند. در حقیقت باید گفت آلودگی هوا در شهرهای بزرگ مانند تهران و استان های مرزی مانند خوزستان دیگر یک معضل نیست و بحرانی خطر آفرین می باشد. برخی از آمارها حاکی از آن است که آلودگی هوای تهران سالانه خسارتی ۲.۶میلیارد دلاری بر جای می‌ گذارد.

آلودگی هوا و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات

آلودگی هوا و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات

احتمالا همه ما به تعطیلات ناشی از آلودگی هوا عادت داریم. دیگر فرقی نمی کند که در روزهای سرد سال هستیم یا در روزهای گرم آن. آلودگی در کل سال گریبان گیر ما است. اولین مراکزی نیز که پس از آلودگی هوا تعطیل می شوند، مدارس، دانشگاه ها و ادارات هستند. این تعطیلی ها شاید کمی خوشایند باشند اما روند تحصیل و کار را بسیار با خلل مواجه می کنند. شاید در گذشته پیدا کردن راهی جایگزین در چنین شرایطی سخت بود اما تجربه دوران کرونا و آموزش و کلاس مجازی حاکی از وجود یک جایگزین قدرتمند است.

با کلاس مجازی از هوای آلوده جان سالم به در ببرید

بی شک بهترین راه برای مقابله با بحران آلودگی و تحصیل در چنین شرایطی، استفاده از آموزش آنلاین و کلاس مجازی است. با این شیوه آموزشی می توان با پیامدهای آلودگی مقابله کرد. بدون شک کلاس آنلاین قابلیت های زیادی دارد. یکی از مهم ترین آن ها حذف رفت و آمدها، کاهش ترافیک و در نتیجه کم شدن نسبی آلودگی است. به عبارت دیگر با آموزش مجازی می توان به صورت غیر مستقیم با آلودگی هوا مبارزه کرد. علاوه بر این، آموزش آنلاین مزایای دیگری نیز دارد:

با کلاس مجازی از هوای آلوده جان سالم به در ببرید
  • کاهش هزینه ناشی از رفت و آمد
  • کاهش ترافیک و آلودگی هوا
  • صرفه جویی در وقت
  • قابل استفاده در مدارس، دانشگاه ها و ادارات
  • ایجاد تعامل میان دانشجو و استاد
  • دسترسی به منابع آموزشی عظیم

خرید کلاس مجازی از تهران سرور

تهران سرور مجموعه ای است که سال هاست در ارائه خدمات وب و آموزش مجازی فعالیت می کند. دوران کرونا باعث شد تا مجموعه ما بتواند در رقابتی شدید، بهترین بستر کلاس مجازی با کمترین قیمت را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر هنوز مودلی برای آموزشگاه آنلاین خود راه اندازی نکرده اید نیز، تهران سرور با پلن های متنوع، کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه بهترین گزینه برای شماست. فقط کافیست با بخش طراحی مودل تهران سرور تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را جهت پلان های ما بدست آورید. علاوه بر این برای خرید کلاس مجازی ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن نیز می توانید با تهران سرور همکاری کنید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا