آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

۱۰ ابزار که آموزش مجازی برای معلمان را راحت تر می کند

۱۰ ابزار که آموزش مجازی برای معلمان را راحت تر می کند

با جهش های متوالی کرونا، بازگشت به آموزش حضوری در هاله ای از ابهام قرار گرفته. از این رو باز هم این آموزش مجازی است که قرار است نجات بخش تحصیلات باشد. با این حال هنوز هم هستند کسانی که با این شیوه مدرن آموزشی ارتباط برقرار نمی کنند و تحصیل به سبک آنلاین برایشان دشوار است. اکثر کسانی که با این روش ارتباط نمی گیرند، معلمان هستند. از این رو ما قصد داریم در این مقاله ۱۰ ابزار را به شما معلم های عزیز معرفی کنیم تا در راحت تر شدن فرآیند آموزش مجازی کمک کند. با ما در تهران سرور همراه باشید تا آموزش مجازی را راحت تر پیش ببرید.

۱مانیتور دوم

مانیتور دوم
مانیتور دوم

استفاده از یک مانیتور دوم می تواند قواعد بازی را برای شما عوض کند. این به شما کمک می کند تا همزمان دانش آموزان خود را تحت نظر داشته باشید و صفحه نمایش خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. در حقیقت یک مانیتور دوم این امکان را به شما می دهد تا به دانش آموزان خود نزدیک تر شوید. علاوه بر این شما سطح دسترسی بیشتری دارید و کنترل بهتری بر کلاس خواهید داشت و حتی می توانید برخی از کارهای شخصی خود را نیز انجام دهید که این یک مزیت عالی به شمار می آید.

۲عینک ضد اشعه

عینک ضد اشعه
عینک ضد اشعه

یکی از معایبی که آموزش آنلاین دارد، خیره شدن طولانی مدت به صفحات نمایش ابزارهای الکترونیکی مانند لپ تاپ و گوشی هوشمند است. این خیره ماندن طولانی مدت باعث اذیت شدن و ضعیف شدن چشم ها می شود. بسیاری از معلمان از این قضیه گله و شکایت دارند. اما هر مشکلی راهی دارد. استفاده از عینک های ضد اشعه به شما کمک می کند راحت تر به صفحات نمایش در مدتی بیشتر خیره شوید بدون آن که چشم هایتان اذیت شود و دچار سردرد شوید.

۳دفترچه برنامه ریزی

دفترچه برنامه ریزی
دفترچه برنامه ریزی

هر معلمی باید کلاس های متفاوتی را در طول روز برگزار کند. با این وجود به دلیل عدم حضور همکاران، ممکن است برنامه کلاس ها بهم بریزد. پیشنهاد می کنیم حتما از یک دفترچه کوچک برنامه ریزی برای کلاس های مجازی خود استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا بر اساس زمان به کارهای خود برسید.

۴تخته وایت برد کوچک

تخته وایت برد کوچک
تخته وایت برد کوچک

همه ی ما می دانیم که نرم افزارهای کلاس مجازی مانند ادوب کانکت دارای ابزارهای مختلفی مانند تخته وایت برد هستند. با این حال تجربه برخی از معلمان نشان داده برای ارتباط تصویری استفاده از یک تخته وایت برد کوچک می تواند در فهم و انتقال دروس بهتر باشد. علاوه بر این اندازه کوچک به شما کمک می کند تا آن را مستقیما جلوی دوربین بگیرید. این برای وب کم هایی با کیفیت پایین بسیار روش مناسبی است.

۵هدفون نویز گیر

هدفون نویز گیر
هدفون نویز گیر

هدفون کمک می کند تا شما تمرکز بهتری بر روی دروس داشته باشید و قطعا در بهبود فرآیند تدریس به شما کمک می کند. سعی کنید حتما از این ابزار در کلاس مجازی استفاده کنید. علاوه بر این اگر محیطی که در آن مجبور به تدریس هستید، شلوغ است و صداهای زیادی منعکس می شود، از هدفون های نویز گیر استفاده کنید تا صداهای مزاحم کمتری به گوش شما بخورد.

۶- پایه استند لپ تاپ

پایه استند لپ تاپ
پایه استند لپ تاپ

استفاده از لپ تاپ ها نسبت به گذشته بیش از پیش شده. در حقیقت کمتر کسانی هستند که برای کار های روزمره از سیستم های شخصی دسکتاپ استفاده کنند. اگر شما هم جزو دسته ی اول هستید و از لپ تاپ برای برگزاری کلاس مجازی استفاده می کنید و اگر مانیتور دوم ندارید نیز بهتر است از یک پایه استند استفاده کنید. این ابزار به شما در جلوگیری از دردهای عضلانی به خصوص گردن کمک می کند.

۷- موس و کیبورد بی سیم

موس و کیبورد بی سیم
موس و کیبورد بی سیم

استفاده از یک موس و کیبورد بی سیم به شما آزادی عمل بیشتری در برگزاری کلاس مجازی می دهد. در حقیقت می توانید راحت تر جا به جا شوید. همچنین اگر از لپ تاپ استفاده می کنید داشتن این ابزارها در طولانی شدن عمر موس پد و کیبورد لپ تاپ شما کمک می کند.

۸- میکروفون مناسب

میکروفون مناسب
میکروفون مناسب

همانطور که احتمالا می دانید، برخی از هدفون و هندزفری ها از میکروفون بهره می برند اما کیفیت انتقال صدای خوبی ندارند. از این رو بهتر است از یک میکروفون خارجی مناسب با اتصال usb استفاده کنید تا هم صدای با کیفیت و واضحی داشته باشید و هم کیفیت آموزش مجازی خود را بالا ببرید. ما در مقاله بهترین میکروفون کلاس مجازی برخی از بهترین میکروفون های بازار را به شما معرفی کردیم.

۹- کوسن صندلی

کوسن صندلی
کوسن صندلی

یکی از ابزارهایی که شاید فکر کنید تاثیر چندانی در برگزاری بهتر کلاس مجازی ندارد همین کوسن صندلی است. در حقیقت شما در برگزاری کلاس مجازی باید بشینید و این کار را مدت زمانی طولانی باید انجام دهید. استفاده از کوسن صندلی باعث می شود راحت تر این زمان را طی کنید و از دردهای عضلانی به خصوص کمر درد جلوگیری می کند.

۱۰- حلقه نور

حلقه نور
حلقه نور

استفاده از حلقه های نور یا همان رینگ لایت ها امروزه بسیار زیاد شده. بلاگرها، یوتوبرها و تولید کنندگان ویدیو از این ابزار بسیار استفاده می کنند. البته گمان نکنید که این ابزار تنها برای افراد مذکور است. اگر جایی که قصد برگزاری کلاس را دارید نور مناسبی ندارد و اندکی تاریک است، با استفاده از این حلقه های نور می توانید نور مناسب را تهیه کنید.

جمع بندی

استفاده از این ابزارها می تواند به شما در برگزاری هر چه بهتر کلاس آنلاین کمک کند. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید نیز می توانید از طریق تهران سرور اقدام به خرید نمایید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه نمایید.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا