سئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

۳ راه ساده برای بهبود سئو سایت

چطور سئو سایت را بهبود بخشیم؟

۳ راه ساده برای بهبود سئو سایت

هر سایتی دوست دارد در یک سری کلمات هدف مورد نظر خودش در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. این اولین بودن قطعا به کسب و کار سایت نیز کمک ویژه ای می کند. در واقع بیشتر کاربران ترجیح می دهند نتایج جستجوی خود را در همان صفحه اول پیدا کنند. از این رو سئو سایت نقش و اهمیت زیادی در رشد کسب و کارهای اینترنتی دارد. با این حال سئو یک بحث تخصصی است که هر کسی نمی تواند موارد آن را رعایت کند. اما همیشه راه های ساده ای در مسائل پیچیده نیز وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم ۳ راه ساده برای بهبود سئو سایت به شما معرفی کنیم تا بدون صرف هزینه های گزاف کمی در نتایج گوگل رشد کنید. پس با تهران سرور در معرفی این روش ها همراه باشید.

بهینه سازی پست و محتوای سایت

مطالبی که ما در این بخش قصد داریم به شما ارائه دهیم، پیرو محتوا یا همان پست هایی است که در سایت منتشر می کنید. در حقیقت مهم ترین اصل سئو تولید محتوای صحیح است. به بیان بسیاری از کارشناسان سئو، محتوا نقش شاه را برای سایت ایفا می کند. مرکز فرماندهی سایت و به نوعی قلب تپنده آن است. بدون تولید محتوا سایت شما یک سایت مرده به حساب می آید. و به مرور زمان از نتایج گوگل حذف می شود. هر چقدر فعالیت شما در وبلاگ بیشتر باشد و محتوای بیشتری تولید کنید. بهتر و زودتر در نتایج گوگل دیده می شوید. از این رو ما این ۳ راه را نیز در همین حوزه به شما معرفی می کنیم.

۱- تیتر و عنوان مناسب برای هر پست

یک تیتر و عنوان جذاب می تواند تاثیرگذاری فوق العاده ای در جذب مخاطب داشته باشد. حتی عده ای معتقدند یک تیتر جذاب می تواند چندین برابر مهم‌ تر از مطالب یک سایت باشد. البته این مسئله را در نظر داشته باشید که تیتر و عنوان شما باید متناسب با محتوای شما باشد. برای یک تیتر خوب باید از مطالب جذاب موضوع خود استفاده کنید. در حقیقت باید طوری عمل کنید که کاربر مجاب به کلیک بر روی مطلب شما باشد. تیترهای سوالی یکی از بهترین و جذاب ترین عناوین برای کاربران است. همچنین تیترهای «ترین ها» مانند «بهترین افزونه امنیتی وردپرس» یکی دیگر از عناوینی است که قطعا کاربران علاقه مند را به سمت مطلب شما می کشاند. استفاده از کلمات کلیدی در عنوان نیز امر ضروری است که باید حتما آن را رعایت کنید.

۳ راه ساده برای بهبود سئو سایت

۲- توضیحات متا را فراموش نکنید

متا همان توضیحاتی است که در زیر هنگام جستجوی یک مطلب در زیر آن نمایش داده می‌ شود. این توضیح به کاربر اطمینان می دهد که این همان مطلبی است که به‌ دنبال آن می‌ گردد. اگر به زبان ساده بخواهیم بگوییم، توضیحات متا چکیده ای از محتوای شماست. از این رو این توضیحات باید به‌گونه‌ ای باشد که کاربر را به خود جذب کند. متاسفانه عده ای بر این باورند که توضیحات متا تاثیری در رشد سئو ندارد و آن را خالی می گذارند اما این یک باور کاملا غلط است. سعی کنید بخشی از مهم ترین محتوای خود را به صورت چکیده و در قالب متا قرار دهید. این مسئله به گوگل کمک می کند تا بهتر مطالب سایت شما را بررسی کند. همین کار باعث می شود تا سئو سایت شما رشد چشمگیری داشته باشد.

۳- برچسب ها عامل مهمی در جستجوی داخلی

یکی از امکاناتی که هر سایت دارد، برچسب های آن است. در واقع وقتی شما مطلبی را می نویسید می توانید از طریق لینک در درون محتوا آن را به مطالب گذشته خود مرتبط کنید. اما اگر تعداد زیادی لینک درون صفحه محتوا قرار دهید علاوه بر ظاهر بدی که دارد، گوگل نیز توجه ای به آن نمی کند. به همین خاطر اهمیت برچسب ها در این جا مشخص می شود. قطعا شما مطالبی در گذشته نوشته اید که مرتبط به مطالب تازه شماست. با کمک برچسب ها می توانید این مطالب را به مطالب قبلی لینک بدهید. به عقیده بسیاری از کارشناسان سئو، برچسب ها در لینک دهی داخلی سئو نقش مهمی دارند و می توانند در رشد و بهبود سئو سایت شما کمک ویژه ای کنند پس به هیچ وجه این راه ساده را فراموش نکنید.

جمع بندی

همانطور که دیدید با همین روش های ساده هم می توانید سایت خود را بهینه کنید. انجام این کارها بسیار بسیار ساده است. تنها کمی دقت و خلاقیت نیاز دارد که قطعا شما دارای آن هستید. با این وجود اگر باز هم نتوانستید در بهبود سئو سایت خود موفق باشید، تیم طراحی سایت و سئو سایت تهران سرور با رعایت این نکات آماده همکاری با شما عزیزان جهت طراحی سایت در هر زمینه‌ ای و کسب رتبه‌ های بالا در گوگل می‌ باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا