آموزشسئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

چطور تیتر جذاب بنویسیم تا بر سئو موثر باشد؟

تیتر جذاب برای سئو

چطور تیتر جذاب بنویسیم تا بر سئو موثر باشد؟

بدون هیچ شکی تولید محتوا مهمترین کار برای بهبود سئو هر سایتی است و با همین کار می‌توان رتبه‌های بالایی در صفحات اول گوگل به دست آورد. هر محتوایی که تولید می‌شود دارای یک عنوان خاص است که مخاطب پس از خواندن تیتر یا همان عنوان باید مجاب شود که مطلب شما را بخواند. اما چطور باید تیتری جذابی بنویسیم تا کاربران ترغیب شوند بر روی لینک مطلب ما کلیک کنند؟ در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را در خصوص تیتر نویسی جذاب و موثر بر سئو به شما کاربران علاقه مند تهران سرور آموزش دهیم پس اگر به تولید محتوا علاقه دارید با ما همراه باشید.

سوال بپرسید

یکی از روش‌هایی که باعث می‌شود مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنید این است که در ابتدای مقاله خود و به عنوان تیتر، از عناوین پرسشی استفاده کنید. درست مانند تیتر همین مقاله که در حال مطالعه آن هستید. تیترهای پرسشی در ذهن مخاطب نیز تبدیل به یک سوال می‌شود و او کنجکاو برای پیدا کردن پاسخ بر روی محتوای شما کلیک می‌کند. برای طرح چنین تیترهایی کافی است کلماتی مانند چطور، چیست، کجا، چگونه، چرا و… استفاده کنید.

تیتر جذاب برای سئو

کوتاه بنویسید

یکی از از اصول محتوا نویسی این است که مطالب باید در حجمی نسبتا کم نوشته شوند اما دریایی از اطلاعات را به سمت کاربر روانه کنند. رعایت چنین نکته‌ای در تیترنویسی هم باید رعایت شود. در حقیقت باید تیتری را برای مقاله‌ی خود انتخاب کنید تا کاربر سریع و در مدت زمان کوتاهی با آن ارتباط برقرار کند. علاوه بر این تیترهای بلند و طول و دراز ظاهر زیبایی ندارند و ممکن است ظاهر سایت شما را خراب کند و به همین ترتیب مخاطب نیز به سایت شما سر نخواهد زد چرا که چیزی جز اضافه گویی و مطالب زائد نخواهد دید.

استفاده از کلمات کلیدی

توصیه‌ی من به شما این است که در تمامی تیترهای خود تا جای ممکن از کلمات کلیدی به بهترین شکل استفاده کنید چرا که این کار تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو سایت شما خواهد داشت. این کار به شما کمک می‌کند تا مقاله و مطالب شما در مدت زمان کوتاه تری در صفحات گوگل ایندکس شوند. علاوه بر این کاربران معمولا به دنبال سرچ کلمات کلیدی هستند و با جستجوی آن زودتر به مطالبی که از این کلمات در عنوان خود استفاده کرده‌اند خواهند رسید.

تیتر جذاب برای سئو

از اعداد و ارقام استفاده کنید

یکی از انواع مطالبی که برای عمده مخاطبان هر حوزه‌ای جذاب است، دانستن برترین‌های آن بخش می‌باشد. در واقع شما می‌توانید چنین تیترهایی را با استفاده از اعداد و ارقام بنویسید. به عنوان مثال ۷ پلاگین برتر مودل نمونه بارزی از چنین تیتر نویسی است که مخاطب را جذب مقاله شما خواهد کرد.

جمع‌بندی

با رعایت همین چهار نکته ساده می ‎‌توانید یک عنوان به شدت جذاب و کاربرپسند برای محتوای خوب خود بنویسید. با این کار می‌توانید تاثیر به شدت مثبتی بر روی سئو سایت خود بگذارید و در مدت زمان کوتاهی به صفحه‌ی اول گوگل کوچ نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا