آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

۳ کامپیوتر All in One کلاس مجازی

۳ کامپیوتر All in One کلاس مجازی

یکی دیگر از ابزارهایی که شما می توانید با آن در کلاس مجازی شرکت کنید، کامپیوتر است. با این حال پیکربندی یک سیستم کامپیوتری کار هر کسی نیست و نیازمند دانش و تجربه زیادی در این زمینه است. علاوه بر این هزینه های زیادی را برای شما به بار خواهد آورد. از این رو کمپانی های بزرگ اقدام به ساخت کامپیوترهای پیکربندی شده کردند که به اصطلاح به آن ها کامپیوتر All in One گفته می شود. با استفاده از این سیستم دیگر نیاز به خرید و جمع آوری کامپیوترهای بدون پیکربندی را ندارید. در این مقاله تهران سرور قصد داریم تا ۳ کامپیوتر All in One مناسب برای کلاس مجازی که بهترین های بازار ایران هستند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کامپیوتر All in One چیست؟

فرض کنید می خواهید یک سیستم کامپیوتر بخرید و چون نیاز به حمل و نقل ندارید از خرید لپ تاپ منصرف می شوید. با این حال توان و دانش پیکربندی سیستم های کامپیوتری را ندارید و سردرگم هستید. اما چاره کار شما خرید سیستم های صنعتی All in One است. در واقع در یک کامپیوتر All in One تمامی قطعات کیس، به پشت یک مانیتور بزرگ منتقل می شود و دیگر نیاز به تهیه کیس جداگانه نخواهید داشت. همه چی از پیش در سیستم شما درست مانند یک لپ تاپ وجود دارد. با این حال باید برای استفاده از آن ها موس و کیبورد جداگانه نیز تهیه کنید که اکثر کمپانی ها این دو را کنار محصول برای کاربران قرار می دهند.

کامپیوتر All in One چند تفاوت با سیستم های معمول خانگی دارد. اولین مسئله ای که توجه شما را جلب می کند ظاهر زیبا و شکیل آن ها است. طراحی های مدرنی که برای این نوع سیستم ها به کار گرفته شده بسیار چشم نواز است. نکته بعدی حجمی است که این سیستم ها اشغال می کنند. دیگر خبری از کیس های بزرگ و پر سر و صدا نیست و همه چی در یک دستگاه جمع آوری شده. تمام این مسائل در قیمت تمام شده برای کاربران نیز تاثیر دارد. کامپیوترهای All in One بسیار ارزان تر از سیستم های معمول هستند و به همین خاطر گزینه بسیاری خوبی برای کلاس مجازی به حساب می آیند.

* نکته: سعی کرده ایم در این مقاله بهترین، مقرون به صرفه ترین، و کارآمد ترین ۳ کامپیوتر All in One مناسب برای کلاس مجازی در بازار را به شما معرفی کنیم.

کامپیوتر All in One کلاس مجازی msi AM241

msi AM241
msi AM241

کمپانی ام اس آی یکی از اولین شرکت هایی بود که کامپیوتر All in One ویندوزی را روانه بازار کرد. پیش از آن تنها اپل با آی مک هایش در بازار پادشاهی می کرد. اما ام اس آی با وارد شدن به این میدان، دیگران را نیز وادار به ساخت چنین ابزار کارآمدی کرد. این کامپیوتر از صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی با کیفیت Full HD برخوردار است. پردازنده آن نیز اینتل ۱۱۶۵G7 با قدرت پردازش ۲٫۸ گیگاهرتز می باشد که به سادگی از امور مورد نیاز شما بر می آید. این دستگاه ۲۵۶ گیگابایت هارد SSD نیز در اختیار شما می گذارد. همچنین این سیستم ۴ عدد USB 3.2، دو عدد USB Type-c، سه عدد USB2.0 و دو درگاه HDMI را در خودش دارد.

قیمت حدودی این دستگاه در حال حاضر در بازار ایران از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۳۱,۹۰۰,۰۰۰ می باشد.

کامپیوتر All in One کلاس مجازی Lenovo IdeaCentre A340

Lenovo IdeaCentre A340
Lenovo IdeaCentre A340

لنوو نیز یکی دیگر کمپانی های خوشنام در تولید لپ تاپ است که مدتی است به تولید کامپیوتر All in One نیز روی آورده است. این دستگاه دارای یک صفحه‌ نمایش مات ۲۱٫۵ اینچی با رزولوشن FullHD و حاشیه بسیار اندک است. پردازنده این سیستم Core i۵ از نوع ۹۴۰۰T است که قدرت بسیار خوبی برای شما به ارمغان می آورد. همچنین ۱ ترابایت هارد HDD دارد که برای ذخیره اطلاعات شما بسیار کارآمد است. طراحی زیبا و پایه آن ظاهر چشم نوازی به میز کار شما می دهد. تنوع خوب و زیاد پورت‌ ها ازجمله دو پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و پورت‌های HDMI این مجموعه را کامل کرده است. خوشبختانه این دستگاه از درایو نوری نیز پشتیبانی می کند. همچنین پورت LAN و کارتخوان هم از دیگر پورت‌ های این کامپیوتر کاربردی است.

قیمت حدودی این دستگاه در حال حاضر در بازار ایران از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲۶,۵۰۰,۰۰۰ می باشد.

کامپیوتر All in One کلاس مجازی HP All-in-One 200 G4-W3C

HP All-in-One 200 G4-W3C
HP All-in-One 200 G4-W3C

اچ پی دیگر نیاز به معرفی ندارد. یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان سخت افزار کامپیوتری و لپ تاپ در دنیا است. محصول جدید این کمپانی HP All-in-One 200 G4-W3C است که تمام امکاناتش را در یک مانیتور ۲۱٫۵ اینچ Full HD جای داده است. پردازنده Core i۳ از نوع ۱۰۱۱۰U مهمان این دستگاه است که کار شما برای امور آموزش مجازی را به خوبی اداره می کند.  همچنین ۱۲۰ گیگابایت SSD M.2 به همراه یک ترابایت هارد دیسک برای سرعت و ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربرش قرار می دهد. تنوع پورت ها در این دستگاه نیز خوب است. وجود دو پورت USB 3.2 و دو پورت USB 2.0، همچنین پورت LAN و HDMI این مجموعه را تشکیل می‌ دهند.

قیمت حدودی این دستگاه در حال حاضر در بازار ایران از ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲۰,۹۹۰,۰۰۰ می باشد.

جمع بندی

هر یک از این کامپیوترهای All in One می توانند گزینه مناسبی برای کلاس مجازی شما به حساب بیاید. شما می توانید بسته به میزان بودجه و امکاناتی که می خواهید یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید نیز می توانید از طریق تهران سرور اقدام به خرید نمایید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا