آموزشسئوفناوریکسب و کارمعرفی نرم افزار های مرتبط

معرفی 5 ابزار هوش مصنوعی برای بهبود کسب و کار

چطور با ابزارهای هوش مصنوعی کسب و کارمان را رونق بخشیم؟

معرفی 5 ابزار هوش مصنوعی برای بهبود کسب و کار

فناوری‌ های هوش مصنوعی (AI) فرصت‌ های بی‌ شماری را برای هر کسب‌ و کاری در سرتاسر جهان باز کرده است. هوش مصنوعی بینش‌ های عمیقی را ارائه می‌ کند که هرگز قبلاً وجود نداشت. این فناوری به کارآمدتر شدن بسیاری از فرآیندهای تجاری کمک می‌ کند. چه یک فریلنسر با یک کسب و کار تک نفره باشید و چه مسئول چندین کارمند در شرکتی بزرگ، ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد. در این مقاله از وبلاگ تهران سرور قصد داریم تا شما را 5 ابزار هوش مصنوعی برای بهبود کسب و کار آشنا سازیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

1. Pictory

Pictory یک تولید کننده ویدیو با هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد به راحتی ویدیوهایی با کیفیت بالا ایجاد و ویرایش کنید. یکی از بهترین جنبه های Pictory این است که شما به هیچ تجربه ای در ویرایش یا طراحی ویدیو نیاز ندارید. شما با ارائه یک اسکریپت یا مقاله شروع می کنید که به عنوان پایه محتوای ویدیویی شما عمل می کند. به عنوان مثال، Pictory می تواند پست وبلاگ شما را به یک ویدیوی جذاب تبدیل کند! تا برای رسانه های اجتماعی یا وب سایت شما استفاده شود. این یک ویژگی عالی برای وبلاگ نویسان شخصی و شرکت هایی است که به دنبال افزایش تعامل و کیفیت هستند. این ابزار از آنجایی که در فضای ابری قرار دارد، روی هر رایانه ای کار می کند.

Pictory همچنین به شما امکان می‌دهد به راحتی ویدیوها را با استفاده از متن ویرایش کنید، که برای ویرایش وبینارها، پادکست‌ ها و موارد دیگر عالی است. استفاده از آن ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد تا نتایج حرفه ای ارائه شود که به شما کمک می کند مخاطبان خود را افزایش دهید و برند خود را بسازید. یکی دیگر از ویژگی‌ های عالی Pictory این است که می‌ توانید حلقه‌ های برجسته ویدیویی قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید، که برای کسانی که به دنبال ایجاد تریلر یا اشتراک‌ گذاری کلیپ‌ های کوتاه در رسانه‌های اجتماعی هستند مفید است. علاوه بر این ویژگی‌ های فوق‌ العاده، می‌ توانید به‌ طور خودکار ویدیوهای خود را زیرنویس کنید و به‌طور خودکار ویدیوهای طولانی را خلاصه کنید.

چطور با ابزارهای هوش مصنوعی کسب و کارمان را رونق بخشیم؟

2. Jasper

بسیاری Jasper را به عنوان بهترین دستیار نوشتن هوش مصنوعی می شناسند که با ویژگی ها و کیفیت چشمگیر خود کمک بسزایی به افراد در کسب و کارشان می کند. شما ابتدا کلمات اولیه را در اختیار آن قرار می دهید، سپس Jasper آن ها را قبل از ایجاد عبارات، پاراگراف ها یا اسناد بر اساس موضوع و لحن صدا تجزیه و تحلیل می کند. جالب است بدانید که این ابزار قادر است یک مقاله 1500 کلمه ای را در کمتر از 15 دقیقه تولید کند! این پلتفرم دارای بیش از 50 قالب تولید محتوای هوش مصنوعی است. از جمله پست های وبلاگ، ایمیل ها، کپی بازاریابی، تولیدکننده تبلیغات فیس بوک، تولیدکننده تبلیغات گوگل، عنوان و توضیحات متا، انتشار مطبوعاتی و موارد دیگر.

3. Murf

در صدر فهرست بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تجارت، تولید کننده گفتار متنی Murf است که یکی از محبوب‌ ترین و چشمگیرترین تولیدکننده‌ های صدای هوش مصنوعی در بازار است. Murf هر کسی را قادر می‌ سازد تا متن را به گفتار، صداگذاری و دیکته تبدیل کند و توسط طیف گسترده‌ای از متخصصان مانند توسعه‌ دهندگان محصول، پادکست‌ ها، مربیان و رهبران تجاری استفاده می‌ شود. Murf گزینه‌ های سفارشی‌ سازی زیادی را برای کمک به شما در ایجاد بهترین صداهای طبیعی ارائه می‌ کند. دارای صداها و گویش های متنوعی است که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید و همچنین رابط کاربری آسانی دارد.

مولد متن به گفتار یک استودیوی صوتی جامع هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد که شامل یک ویرایشگر داخلی است که به شما امکان می دهد ویدیویی با صداگذاری ایجاد کنید. بیش از 100 صدای هوش مصنوعی از 15 زبان وجود دارد و می‌توانید تنظیمات برگزیده مانند Speaker، Accents/Voice Styles و Tone یا Purpose را انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های برتر ارائه شده توسط Murf، تغییر صدا است که به شما امکان می دهد بدون استفاده از صدای خود به عنوان صدا، ضبط کنید. صداهای ارائه شده توسط Murf را نیز می توان بر اساس زیر و بم، سرعت و حجم تنظیم کرد. می توانید مکث و تاکید اضافه کنید یا تلفظ را تغییر دهید.

4. HitPaw Photo Enhancer

در لیست ما از بهترین ابزارهای تصویر و ارتقاء هوش مصنوعی، HitPaw است. این بهترین تقویت کننده تصویر هوش مصنوعی است که تصاویر را کمتر تار می کند و تصاویر را بدون کاهش کیفیت بزرگ می کند. این ابزار ارتقای عکس، سطح حرفه ای عکس های تار را به خوبی برطرف می کند و مدل های هوش مصنوعی آن برای افزایش کیفیت عکس در هر موقعیتی در دسترس هستند. این پلتفرم حتی فناوری را برای بهبود عکس‌ های قدیمی ارائه می‌ کند. تقویت‌ کننده چهره هوش مصنوعی یک مدل چهره برای بی‌ نقص کردن چهره شما و رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید برای زنده کردن عکس‌ های قدیمی با یک کلیک ارائه می‌ دهد.

چطور با ابزارهای هوش مصنوعی کسب و کارمان را رونق بخشیم؟

5. Flick

Flick ابزاری است که به شما امکان می دهد محتوای رسانه های اجتماعی را سریعتر و در مقیاس بزرگ ایجاد کنید. کاربران می‌ توانند کپشن های بسیار شخصی و با نام تجاری را 10 برابر سریع‌ تر از قبل بسازند. اجازه ندهید دردسر نوشتن کپشن مانع ایجاد محتوای شما شود. کپشن های منحصر به‌ فرد را از Flick دریافت کنید، گویی یک کپی‌ رایتر شخصی در خدمتتان است! دستیار رسانه اجتماعی هوش مصنوعی Flick یک ابزار بازاریابی است که به شما کمک می کند تا فرآیند طوفان فکری، نوشتن و برنامه ریزی برای رسانه های اجتماعی را سرعت بخشید. به جای ساعت‌ ها صرف ایده‌ برای نوشتن محتوا، Flick می‌تواند به شما کمک کند بر اساس موضوعاتی که وارد می‌ کنید در عرض چند ثانیه ایده‌های محتوایی اصلی و جذاب ایجاد کنید.

جمع بندی

هوش مصنوعی تازه در ابتدای کار خود است. بی شک در سال های آینده می توان عملکرد این حوزه را افزایش داد و در تمامی بخش های زندگی شاهد حضور آن باشیم. استفاده از این ابزارها که در این مقاله به شما معرفی کردیم، باعث می شود فرایند تولید محتوا برای کسب و کار شما راحت و حرفه ای تر شود. شما چه ابزارهای دیگری در این حوزه می شناسید؟ آن ها را به ما معرفی کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا