آموزشسرور اختصاصی

5 دلیل برای خرید سرور اختصاصی

دلایلی مهم برای خرید سرور اختصاصی

5 دلیل برای خرید سرور اختصاصی

یکی از اصلی ترین سوالاتی که افراد در برابر خرید سرور اختصاصی می پرسند، این است که چه دلیلی برای این کار وجود دارد. در واقع آن ها گمان می کنند که این کار صرف هزینه مازاد است. به عقیده این دست از افراد، تمامی کارها را می توان با همان هاست های اشتراکی پیش برد. و دلیلی برای تهیه سرور وجود ندارد. اما این تصور کاملا غلط و اشتباه است. در این مقاله قصد داریم تا 5 دلیل مهم برای خرید سرور اختصاصی را به شما معرفی کنیم. اگر قصد تهیه سرور را ندارید بهتر است با این مقاله تهران از وبلاگ سرور همراه باشید.

دلایلی مهم برای خرید سرور اختصاصی

1. توسعه وب‌ سایت و مدیریت افزایش ترافیک

اگر کسب و کاری دارید که به نظر شما در کوتاه مدت آن چنان رشد خواهد کرد که افراد زیادی از آن بازدید می کنند بدون شک با مشکلاتی پیرو افزایش ترافیک سایت مواجه می شوید. از این رو باید گفت به هیچ عنوان نمی توانید توقعی از هاست اشتراکی برای هندل کردن این وضعیت داشته باشید. پس بهترین گزینه برای این نوع وب سایت ها خرید سرور اختصاصی یا سرور مجازی به شمار می رود. همچنین تهیه این سرویس میزبانی می تواند در توسعه وب سایت بسیار برای شما موثر باشد. اگر سایتی بزرگ باشید و نتوانید چنین مشکلی را برطرف کنید، باید خودتان را برای از دست دادن بازدیدکنندگان و در نتیجه کاهش درآمد آماده کنید.

2. حفظ امنیت در سطحی بالا و پیشرفته

فعالیت در فضای مجازی مستلزم امنیت و ایمن سازی است. به عقیده بسیاری از کارشناسان و اساتید این حوزه، امنیت 100 درصدی در دنیای اینترنت وجود ندارد. پس اگر به دنبال چنین سطحی هستید، بهتر است به هیچ وجه به اینترنت متصل نشوید. با این حال راه هایی برای افزایش امنیت وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از سرورهای اختصاصی است. سرور اختصاصی می‌ تواند در برابر بدافزارها و حملات DDoS امنیت بسیار خوبی ایجاد کند. این نوع سرور دارای سطوح امنیتی پیشرفته و ویژگی ­‌هایی مانند فایروال و نظارت امنیتی است که می تواند ایمنی شما را در سطحی بالا و پیشرفته قرار دهد.

دلایلی مهم برای خرید سرور اختصاصی

3. لود سنگین صفحات وب‌ سایت و یا اپلیکیشن

یکی از مسائلی که کاربران امروزی به آن اهمیت می دهند، سرعت است. در واقع کاربران در گذشته صبر و حوصله بیشتری داشتند اما کاربران امروزی آستانه تحمل پایینی دارند. استفاده از هاست های اشتراکی می تواند صفحات سایت یا نرم افزار شما را هنگام لود بسیار سنگین کند. این اتفاق اصلا به مزاج کاربران خوش نخواهد آمد. صفحات کند تجربه منفی کاربری، کاهش مشارکت و رضایت را به مراه خواهند داشت. خرید سرور اختصاصی می ­‌تواند به شما کمک کند تا آنجا که ممکن است این جنبه از وب سایت خود را بهینه کنید.

4. کانفیگ و تنظیمات شخصی سازی

اگر تخصص بالایی در زمینه سرویس های میزبانی دارید بهتر است تنظیمات و کانفیگ های اختصاصی خود را پیاده سازی کنید. اما برای انجام این کار، نمی توانید از هاست اشتراکی استفاده کنید. اگر می خواهید از تنظیمات و کانفیگ های مدنظر خودتان استفاده کنید، باید به سراغ خرید سرور اختصاصی بروید. در این صورت شما کنترل کاملی بر نحوه راه اندازی و سخت افزار مورد استفاده در سرور خواهید داشت.

دلایلی مهم برای خرید سرور اختصاصی

5. پهنای باند بالا

بسیاری از کسب و کارهای آنلاین برای ارائه خدمات بهتر نیازمند پهنای باند بالایی هستند. سایت­‌ هایی مانند بازی آنلاین و اَپلیکیشن‌ ­های موبایل از جمله معروف ترین موارد این دسته به حساب می آیند. از آن جایی که سرور اختصاصی می تواند پهنای باند بالایی در اختیار کاربر خود قرار دهد، اگر نیازمند چنین پهنای باندی هستید، خرید سرور اختصاصی بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.

جمع بندی

با خرید سرور اختصاصی تهران سرور در دیتاسنتر شاتل که در ایران است می توانید بهترین عملکرد را در هر بخشی که از آن استفاده می کنید شاهد باشید. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرورهای اختصاصی تهران سرور در دیتاسنتر شاتل است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید و اجاره سرور اختصاصی از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا