آموزشسئوطراحی سایت و سئوکسب و کار

5 کاری که هر کسب و کاری می تواند برون سپاری کند!

با برون سپاری این 5 کار وقت بیشتری خواهید داشت

5 کاری که هر کسب و کاری می تواند برون سپاری کند!

هیچ انسانی نمی تواند همه کارهای کسب و کارش را به صورت یک نفره اداره کند. از این رو طبیعی است که برای اداره یک کسب و کار نیاز به تیم و متخصص در هر زمینه ای است. با این حال گاهی اوقات ممکن است بنا به هر دلیلی نتوانید از متخصص در شرکت خود استفاده کنید. یا حتی استخدام تمام وقت آن توجیهی برای کسب و کار شما ندارد. به عنوان مثال برای کارهای مالی کوچک و ساده نیاز به یک حسابدار حرفه ای ندارید. در چنین مواقعی چاره کار چیست؟ شما می توانید بخش های کاری مد نظر خود را برون سپاری کنید. در این مقاله قصد داریم 5 کاری که هر کسب و کاری می تواند برون سپاری کند را به شما معرفی کنیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

برون سپاری چیست؟

برون سپاری چیست؟

پیش از معرفی مصادیق ابتدا بهتر است با مفهوم برون سپاری آشنا شویم. اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم یعنی شما بخش از کارهای خود را به دیگران واگذار کنید تا آن ها را برای شما انجام دهند. به عبارت دقیق تر، برون سپاری یعنی واگذاری بخشی از وظایف و مسئولیت های داخلی کسب و کار به افراد متخصص خارج از آن. روشی که بسیار برای کسب و کارهای کوچک با بودجه های محدود مناسب است. حتی بسیاری از شرکت های بزرگ نیز می توانند با انجام این کار، هزینه های خود را تا سطح زیادی کاهش دهند. از طرف دیگر نیز قطعا درآمدشان افزایش پیدا می کند!

چرا برون سپاری کنیم؟

اگر دیدگاهی سنتی به مسائل کاری داشته باشید برون سپاری را امر موجهی نمی دانید. احتمالا شما ترجیح می دهید تمام کارکنان در یک جای واحد و تحت نظارت شما مشغول به کار باشند. اما در دنیای تجارت مدرن این شیوه دیگر کارایی ندارد. به عنوان مثال چرا یک شرکت کوچک که فعالیتش در زمینه خوراکی است و سایتی نوپا دارد باید دارای متخصص سئو تمام وقت باشد؟ این کار قطعا برایش هزینه بر است. می تواند با برون سپاری و واگذاری آن به افراد خارج از شرکت، هزینه کمتری کند و چه بسا نتیجه بهتری نیز بگیرد. حالا چه کارهایی را می توان برون سپاری کرد؟

1- حسابداری و امور مالی

حسابداری و امور مالی

بدون شک امور مالی از مهم ترین بخش های هر شرکت و کسب و کاری است. اما با وجود پیشرفت های تکنولوژی و دانش الکترونیک «شاید» شما نیازی به استخدام یک حسابدار به صورت تمام وقت نداشته باشید. از این رو می توانید کارهای خود را به حسابدارهای فریلنسر واگذار کنید. بدین شکل بودجه خود را افزایش می دهید و قطعا درآمد بیشتری خواهید داشت. حتی می توانید این کار را با نرم افزارهای حسابداری و امور مالی امروزی انجام دهید. البته لازم به ذکر است گاهی به خصوص در کسب و کارهای بزرگ، امور مالی و حسابداری آنقدر حساس و دقیق هستند که قطعا نیازمند متخصصین تمام وقت می باشد.

2- پشتیبان IT

این روزها استفاده از فناوری های بروز الکترونیک لازمه هر کسب و کاری است. از این رو داشتن پشتیبان IT نیز برای شما حیاتی است. اما آیا همیشه و تمام وقت به مسئول و پشتیبان IT نیاز دارید؟ پاسخ به این سوال قطعا خیر است. از این رو می توانید این کار را نیز به متخصصان و شرکت های پشتیبانی واگذار کنید. البته توصیه می کنیم حتما این بخش را به افراد یا مجموعه های معتبر و قابل اعتماد برون سپاری کنید. چرا که اطلاعات مهمی از کسب و کار شما در این بخش وجود دارد.

3- بازاریابی

یکی از فعالیت های مهم برای موفقیت در هر کسب و کاری پیدا کردن مشتری و مارکتینگ است. در حقیقت شما برای پیشرفت نیازمند بازاریاب و متخصصان مارکتینگ هستید. اما آیا واقعا نیاز دارید که یک بازاریاب به صورت تمام وقت در محل شما حاضر باشد؟ بهترین کار برای این فعالیت ها برون سپاری است. شرکت های زیادی در زمینه بازاریابی و مارکتینگ فعالیت می کنند که تخصص زیادی در به موفقیت رساندن شرکت های کوچک دارند. بهتر است به جای بهره گیری از یک بازاریاب با واگذاری بخش بازاریابی خود به شرکت های متخصص، از تیم بازاریاب حرفه ای بهره ببرید.

4- بهینه سازی و سئو

بهینه سازی و سئو

سئو برای هر کسب و کاری که وب سایت دارد لازم و ضروری است. در حقیقت اگر بخواهید در نتایج برتر گوگل دیده شوید باید سایت خود را سئو کنید. سئو تخصصی است که هر کسی ندارد. اما آیا هر کسب و کاری که سایت دارد، باید یک متخصص سئو استخدام کند؟ قطعا خیر. بهترین کار برای کسب و کارهای کوچکی در حوزه وب فعالیتی ندارند اما قصد دارند سایتشان دیده شود، برون سپاری بهینه سازی و سئو است. البته لازم به ذکر است اگر فعالیت رقابتی شدیدی در گوگل دارید و قصد دارید خیلی زود دیده شوید، استخدام تمام وقت متخصص سئو گزینه مناسبی برای شما است.

5- حمل و نقل

فعالیت برخی از کسب و کارها به گونه ای است که کالایی را به مشتری خود می رسانند. از این رو برای حمل و نقل مرسوله خود راننده استخدام می کنند. این کار شاید برای کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی بزرگ مناسب باشد اما برای شمایی که ابتدای مسیر هستید اشتباه محض است. خدمات پستی سالیانه بهترین نمونه برون سپاری در این خصوص هستند. شما می توانید با صرف هزینه کمتر مرسوله های خود را پست کنید. روشی که امنیت آن بسیار بیشتر از استخدام تمام وقت راننده است.

جمع بندی

اگر کارهایی که تخصصی در آن ها ندارید و پیدا کردن متخصص تمام وقت سخت است و صرفه اقتصادی ندارد برون سپاری گزینه معقولانه ای برای شما است. تهران سرور در زمینه سئو و بهینه سازی آماده همکاری و دریافت برون سپاری شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. تیم سئو و بهینه سازی تهران سرور شما را در مدت زمانی کوتاه به صفحات اول گوگل می رساند. همچنین برای دیدن آموزش های ویدیویی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا