آموزشسئوطراحی سایت و سئوفناوری

آیا ChatGPT می تواند بهینه سازی موتورهای جستجو را از بین ببرد؟

ChatGPT یا سئو؟ مسئله این است!

آیا ChatGPT می تواند بهینه سازی موتورهای جستجو را از بین ببرد؟

خیر، ChatGPT نمی‌تواند شغل یا حوزه دانش بهینه‌ سازی موتور جستجو را نابود کند، یا به آن پایان دهد. ChatGPT یک هوش مصنوعی مولد مبتنی بر گفتگو است که با استفاده از رگرسیون و یادگیری تقویتی، اطلاعات متوسط ​​را بر اساس الگوها ارائه می دهد. بهینه سازی موتورهای جستجو تا زمانی وجود خواهد داشت که کنجکاوی در طبیعت انسان به عنوان دلیلی برای غریزه جستجو وجود داشته باشد. غریزه جستجو سیستم های بهینه سازی جستجو را در زندگی ما نگه می دارد. در این مقاله از وبلاگ تهران سرور قصد داریم به شما بگوییم چرا ChatGPT نمی تواند بهینه سازی موتورهای جستجو را از بین ببرد. پس با ما همراه باشید.

13 دلیل برای اینکه ChatGPT نمی تواند جایگزین موتورهای جستجوی وب شود

1. نیاز به آزادی عمل برای انتخاب نتایج که ChatGPT در حال حاضر فاقد آن است.

2. نیاز به زوایای متنوع برای حقایق. چیزی که بیشتر به جنبه های انسانی مرتبط است و هوش مصنوعی درک صحیحی از آن ندارد.

3. گوگل همیشه بخش‌ های ویژه مربوط به هوش های مصنوعی را تغییر داده است، زیرا از واقعی بودن پاسخ مطمئن نیستند.

4. گوگل بازخورد ضمنی و صریح کاربران را جمع‌آوری می‌ کند، زیرا آن ها باید پاسخ‌ ها و منابع پاسخ‌ ها را با هم مقایسه کنند.

5. منبع اطلاعات، مهم تر از خود اطلاعات است.

6. بهترین پاسخ از فردی به فرد دیگر می باشد. یک سوم جستجوی اطلاعات نیازمند ایجاد یک SERP برای افراد است تا همه بتوانند به هدف خود دست یابند.

ChatGPT یا سئو؟ مسئله این است!

7. سیستم‌های هوش مصنوعی مبتنی بر گپ یا Diaoluge هستند. درواقع آن ها از اطلاعات جمع‌ آوری شده استفاده می‌کنند. و برای یک متخصص واقعی در این موضوع، پاسخ‌های AGI به اندازه کافی خوب نیستند.

8. جستجوی صوتی، ربات چت فیسبوک، گوگل نست، آمازون الکسا، گوگل دوپلکس و بسیاری از پیاده سازی های هوش مصنوعی دیگر سیستم های AGI مبتنی بر گفتگو. هیچ یک از آن ها نتوانستند رفتارهای جستجو را تغییر دهند.

9. اگر شخصی نیاز به تعریف دوم یا زاویه دید دیگری برای یک سوال داشته باشد، سیستم های Chat AGI قادر به ارائه آن نخواهند بود.

10. جستجوی اخبار، محصول یا خدمات در سیستم‌ های Chat AGI امکان‌ پذیر نیست. این امر بسیار پرهزینه خواهد بود، به خصوص برای صنعت خبر.

11. سیستم‌های AGI خوب هستند، اما مردم شروع به تشخیص محتوای AI و دیدگاه AI به طور سنتی می‌ کنند، و بعد از مدتی متخصصان واقعی را ترجیح می‌دهند. زیرا سیستم‌های Chat AGI فقط اطلاعات ظاهری را بدون درک عمیق ارائه می‌ دهند.

12. مقدار اطلاعات، دانش و عبارات روش شناختی که انسان می تواند بیان کند، فکر کند یا ایجاد کند فراتر از هر نوع سیستم کامپیوتری است. رایانه ها قادر به ایجاد اطلاعات جدید نیستند. آن ها فقط می توانند مجموعه داده های موجود را جذب، تجمیع و تقلید کنند. خواه رگرسیون یا یادگیری تقویتی باشد.

13. سیستم‌های AGI می‌توانند بر CTR یا رفتارهای جستجو تأثیر بگذارند. اما به وب‌ سایت‌ ها یا موتورهای جستجوی وب سنتی که با یک ناحیه ورودی برای عبارت‌های جستجو کار می‌ کنند، پایان نمی‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا