معرفی نرم افزار های مرتبط

آموزش دانلود از یوتیوب

آموزش دانلود از یوتیوب

این روزها همه YouTube را می شناسند. محبوب ترین پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو در دنیا. به عقیده بسیاری این پلتفرم یک دانشگاه مجازی است. که در واقع همینطور هم می باشد. شما هر نوع آموزش و هر نوع ویدیویی در هر موضوعی که بخواهید در یوتیوب یافت می شود. همین مسئله یوتیوب را تبدیل به یک منبع خاص کرده است. با این حال هیچ چیز بی نقص نیست! دانلود ویدیو از یوتیوب همیشه کار دشواری بوده است. اما ما در این آموزش این کار را برای شما ساده کردیم. با تهران سرور در آموزش دانلود از یوتیوب همراه باشید.

چرا دانلود ویدیو از یوتیوب مهم است؟

YouTube اجازه دانلود مستقیم ویدیوهایش را به شما نمی دهد. دلیل آن نیز واضح است. این پلتفرم از تبلیغاتی که پیش از ویدیو یا در میان آن به نمایش در می آیند کسب درآمد می کند. به همین دلیل به طرق مختلف سعی دارد کاربران را در سایتش نگه دارد. از این رو تقریبا اکثر نرم افزارها امکان اشتراک گذاری ویدیوهای یوتیوب را به شما می دهند. شاید فکر کنید به همین دلیل دیگر نیازی به دانلود ویدیوهای یوتیوب ندارید. اما استفاده از ویدیوهای یوتیوب در شرایط آفلاین نیز بسیار حیاتی است.

چطور از یوتیوب دانلود کنیم؟

حالا می رسیم به مهم ترین سوال این مقاله یعنی چگونگی دانلود از یوتیوب. همانطور که گفتیم امکان دانلود مستقیم از خود سایت یوتیوب وجود ندارد. پس باید از واسطه هایی برای انجام این کار استفاده کرد. در این آموزش ما 4 راه حل برای دانلود ویدیو از یوتیوب را به شما معرفی و پیشنهاد می کنیم. شما نیز می توانید از هر یک که مایل هستید استفاده کنید و ویدیوی خود را از پلتفرم محبوب یوتیوب دانلود کنید.

1- استفاده از سایت های واسطه دانلود ویدیو از یوتیوب

استفاده از سایت های واسطه دانلود ویدیو از یوتیوب

سایت های زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. اکثر آن ها نیز رایگان هستند. شما کافی است وارد این سایت ها شوید و لینک یا همان URL ویدیویی که قصد دانلودش را دارید در این سایت ها کپی کنید. پس از آن نیز در صورت امکان می توانید کیفیت های موجود را انتخاب و دانلود کنید. در ادامه برخی از بهترین و پرکاربردترین این وب سایت ها را به شما معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که روند کار در تمامی این سایت ها شبیه به هم می باشد و اگر تفاوتی وجود دارد به دلیل رابط های کاربری متفاوت است.

2- استفاده از ربات های تلگرامی دانلود از یوتیوب

استفاده از ربات های تلگرامی دانلود از یوتیوب

اگر سایت های واسطه به کار شما نیامد یا دوست داشتید ویدیو را بدون آپلود در فضای تلگرام دریافت کنید، می توانید به سراغ ربات های تلگرامی دانلود ویدیو از یوتیوب بروید. روال کار در این ربات ها نیز بسیار بسیار ساده است. کافی است لینک یا URL را برای ربات بفرستید. کمی صبر کنید و پس از صرف مدت زمانی ویدیوی خود را به صورت فایل و یا لینک دانلود مستقیم تحویل بگیرید. برخی از بهترین ربات های تگلرامی دانلود ویدیو برای تلگرام به شرح ذیل می باشند.

3- نرم افزارهای دانلود ویدیو از یوتیوب

نرم افزارهای دانلود ویدیو از یوتیوب

اگر به هر دلیلی نتوانستید یا نخواستید از دو روش قبلی استفاده کنید به هیچ وجه نگران نباشید. نرم افزارهایی وجود دارند که به شما اجازه دانلود از یوتیوب را می دهند. روند کار در این نرم افزارها نیز بی شباهت به دو روش قبلی نیست. کافی است لینک ویدیو را در محیط مشخصی در نرم افزار کپی کنید و پس از مدتی ویدیوی خود را به سادگی هر چه تمام تر دانلود کنید. تعداد زیادی از این نرم افزارها در سطح نت موجود است. با این حال ما 3 تا از بهترین آن ها را برای شما گلچین کرده ایم.

4- روش های منقضی: افزونه های کروم و اضافه کردن SS به URL

تا همین یکی دو سال قبل دو روش دیگر نیز برای دانلود ویدیو از یوتیوب موجود بود. یکی از آن ها که سایت savefrom آن را ابداع کرده بود، اضافه کردن SS به ابتدای URL بود. اما این روش به دلیل شکایت یوتیوب از این وب سایت منقضی شد. روش مرسوم و ساده دیگر استفاده از افزونه های کروم برای دانلود ویدیو بود. این افزونه ها نیز دیگر اجازه فعالیت بر روی کروم را ندارند. در نتیجه این روش نیز یک روش منقضی شده به حساب می آید.

جمع بندی

با روش هایی که به شما معرفی کردیم به سادگی می توانید ویدیوهای مورد نظر خودتان را از یوتیوب دانلود کنید. پس از آن می توانید از این ویدیوها در کلاس مجازی، مودل و حتی وب سایت خود نیز استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از دو روش اول به دلیل آنلاین بودن است. اما اگر امکان آن را به هر دلیلی نداشتید، می توانید به سراغ راه سوم نیز بروید. متاسفانه راه حل چهارم امروزه دیگر کاربردی ندارد و جزو روش های منقضی دانلود ویدیو از یوتیوب می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا