آموزشسئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

برای طراحی سایت به چه چیزهایی نیاز داریم؟

ابزارهای لازم برای طراحی سایت چیست؟

برای طراحی سایت به چه چیزهایی نیاز داریم؟

همانطور که می دانید این روزها وب سایت ها در حال رشد هستند. بسیاری از کسب و کارها روش های بازاریابی اینترنتی را درک کردند و برای فروش بیشتر به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند. اما یکی از دلایلی که ممکن است برخی را از طراحی سایت به دور کند و تردیدی در آن ها ایجاد کند، عدم اطلاع درباره این پروسه است. ما در این مقاله به صورت گذرا سه تا از مهم ترین بخش های سایت را به شما معرفی می کنیم. به عبارت دیگر باید گفت ما برای ایجاد وب سایت به موارد زیادی نیاز داریم اما این سه مورد اصلی ترین آن ها هستند. در حقیفت بدون آن ها سایت امکان شکل گیری را ندارد. با تهران سرور در این مقاله همراه باشید.

سه المان اصلی و مهم برای طراحی سایت چیست؟

همانطور که در مقدمه مطلب نیز گفتیم، ما برای طراحی و ایجاد وب سایت به سه عامل اصلی نیاز داریم. اما این سه عامل چه چیزهایی هستند؟ در حقیقت ما به نام دامنه، فضای میزبانی و سیستم مدیریت محتوا نیازمندیم. سه موردی که اگر نباشند تقریبا کار ایجاد سایت ممکن نیست. پس لازم است این سه مورد را به خاطر بسپارید. در ادامه به هر یک به صورت مجزا می پردازیم.

  • دامنه (نام برند/آدرس اینترنتی)
  • فضای میزبانی (هاست یا سرور)
  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)

دامنه

دامنه

شاید آوردن نام دامنه در این مقاله از نظر بسیاری گزینه مناسبی نباشد. اما نباید اهمیت آن را دست کم گرفت. دامنه همان آدرس اینترنتی شماست. نام دامنه می تواند نام برند شما باشد. در حقیقت دامنه می تواند معرفی کنند هویت شما و محصولاتتان باشد. از این رو ارزش آن اگر چندان فنی نباشد، ارزش معنوی بالایی دارد. لازم به ذکر است که ثبت دامنه از ابتدایی ترین کارها برای طراحی سایت است. کاری که اگر انجام نشود عملا سایتی برای نمایش وجود ندارد. سعی کنید در انتخاب نام دامنه حساسیت زیادی به خرج دهید. از نام های کوتاه و ماندگار در ذهن استفاده کنید. این نکات به شما کمک می کند تا بیشتر در گوگل دیده شوید، در اذهان مخاطبان باقی بمانید و در نتیجه در مسیر فروش بهتر قرار بگیرید. علاوه بر این پیشنهاد می کنیم در ابتدای کار تمامی پسوندهای مربوط به دامنه مدنظر خود را خریداری کنید. این کار در جلوگیری از سوءاستفاده از نام تجاری و نام دامنه شما بسیار موثیر است.

فضای میزبانی

فضای میزبانی

دومین موردی که شما به آن برای ایجاد سایت خود نیاز دارید یک فضای میزبانی است. این فضا به شما کمک می کند تا به اصطلاح سایت خود را بر روی آن سوار کنید. به عبارتی فضای میزبانی در دسترس بودن سایت شما را به عهده دارد و اطلاعات و دیتاهای آن را درون خود ذخیره می کند. اکثر افراد برای طراحی سایت برندهای تازه تاسیس از هاست استفاده می کنند. اما برخی دیگر که تمایل به فضای بیشتر، سرعت بالاتر و اختیارات کامل نیاز دارند به سراغ سرور اختصاصی می روند. این دو مورد تفاوت های اساسی در کیفیت، نوع کاربری و قیمت با یکدیگر دارند. با این حال اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، بهتر است برای کسب و کارهای کوچک داخلی به سراغ هاست ایران برویم. اما اگر کسب و کاری بزرگ با دیدگاه بین المللی داریم سرور اختصاصی گزینه مطلوب تری برای شماست.

سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا

اگر بخواهید بدون کد نویسی وب سایت خود را ایجاد کنید نیازمند یک سیستم مدیریت محتوا هستید. CMS ها به شما کمک می کنند که با حداقل کد نویسی وب سایت و صفحات خود را بسازید. همانطور که از نامش پیداست، وظیفه اصلی این سیستم، مدیریت سایت و به خصوص محتوای آن است. CMS ها بر روی هاست نصب می شوند و به شما اجازه طراحی صفحات را می دهند. سیستم مدیریت محتوا انواع مختلفی دارد. از وردپرس و جوملا گرفته تا دروپال و پرستاشاپ. هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند و در زمینه هایی از رقبای خود پیشی می گیرند. اما بدون شک بهترین و کامل ترین CMS حال حاضر در جهان وردپرس است. وردپرس از سطح ایمنی خوبی برخوردار است. افزونه های بی شماری برای انواع کار در اختیار شما می گذارد. رابط کاربری ساده ای دارد و کار کردن با آن راحت است. از همه مهمتر کدهای آن متناسب با اصول سئو می باشد. مزایای وردپرس آنقدر زیاد است که قابل شمارش نیست. پیشنهاد تهران سرور نیز استفاده از وردپرس برای طراحی سایت است.

جمع بندی

اگر نگران طراحی سایت هستید و یا نگران هزینه‌های آن هستید باید به شما بگوییم تهران سرور تمام مشکلات شما را حل خواهد کرد! تیم طراحی سایت وردپرس و سئو تهران سرور آماده همکاری با شماست تا در مدت زمانی کوتاه سایت شما را ایجاد، راه اندازی و در رتبه‌ های بالای گوگل قرار دهد. علاوه بر این قیمت ارائه شده توسط ما کاملا مقرون به صرفه است و شما با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت را خواهید داشت. علاوه بر این برای دیدن آموزش‌ های ما نیز می‌ توانید به کانال‌ آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا