آموزشسخت افزارسرور اختصاصیسرور مجازیفناوریهاست

ویژگی های شرکت هاستینگ خوب چیست؟

شرکت هاستینگ خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های شرکت هاستینگ خوب چیست؟

تهیه فضای میزبانی برای وب سایت و کسب و کار شما حیاتی است. به عبارتی می توان گفت انتخاب یک هاست خوب برای موفقیت در زمینه های مختلف تجاری اهمیت بالایی دارد. همچنین شرکت ارائه دهنده هاست یا به اصطلاح هاستینگ نیز باید شرایط و ویژگی هایی داشته باشد. ویژگی هایی که آن را نسبت به رقبا متمایز می کند و به مشتری اطمینان خاطر می دهد. انتخاب اشتباه شرکت هاستینگ می تواند به قیمت زمین خوردن سایت کسب و کار شما تمام شود. ما در این مقاله به 4 ویژگی مهم که یک شرکت هاستینگ خوب باید دارا باشد می پردازیم. اگر به دنبال انتخاب ارائه دهنده مناسب هاست می گردید با تهران سرور در این مقاله همراه باشید.

چرا انتخاب شرکت هاستینگ مهم است؟

شاید از خودتان بپرسید چرا باید علاوه بر تحقیق درباره هاست درباره شرکت و ارائه دهنده آن نیز بررسی انجام دهیم؟ باید گفت تمامی اجزای سایت به یکدیگر متصل هستند. شما برای رسیدن به موفقیت باید سایتی یک پارچه و مجموعه ای قوی داشته باشید. بخشی از این مجموعه به هاست و شرکت هاستینگ مرتبط می شود. شرکت های مبتدی با امنیت ضعیف قطعا گزینه مناسبی برای شما نیستند. همینطور ارائه دهندگانی که پشتیبانی ضعیفی دارند نمی توانند شما را در مسیر موفقیت قرار دهند. فلذا باید گفت انتخاب شرکت هاستینگ اهمیت زیادی دارد. حالا بهتر است به معرفی 4 ویژگی مهم یک شرکت هاستینگ خوب بپردازیم.

1- سطح امنیت بالا

سطح امنیت بالا

شاید یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید ارائه دهنده هاست دارا باشد امنیت است. اطلاعات شما نزد این شرکت به امانت است. شرکتی که انتخاب می کنید باید امنیت اطلاعات و حریم شخصی و خصوصی سایت شما را تضمین کند. بسیاری از خریداران به این مسئله توجهی ندارند. از این رو ممکن است اطلاعات حیاتی کسب و کار آن ها از دست برود یا مورد سوءاستفاده قرار بگیرد. یک ارائه دهنده مناسبب رای سرویس های اشتراکی خود تدابیر خاصی در نظر می گیرد. به عبارتی امنیت هاست باید به نحوی باشد که دسترسی و نفوذ به آن تقریبا غیرممکن باشد.

2- سرعت و عملکرد قوی

سرعت عمل در کارهای هاست اهمیت زیادی دارد. ممکن است اگر در سریع ترین زمان ممکن به مشکلات سایت و هاست خود رسیدگی نکنید، با مشکلات جدی تری مواجه شوید. یک هاستینگ خوب و مناسب باید حداکثر سرعت و بهترین نوع عملکرد خود را در هنگام بروز مشکل برای مشتریان، ارائه دهد. علاوه بر سرعت و عملکرد تیم اجرایی باید محصولات آن شرکت نیز از سرعت و عملکرد بالایی برخوردار باشند. در غیر این صورت سایت شما بر روی هاست و سرورهای نامناسب و کند قرار می گیرند.

ویژگی های شرکت هاستینگ خوب چیست؟

3- پشتیبانی در هر زمان

اگر یک شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی پشتیبانی ضعیفی دارد قطعا مشتریان خود را از دست خواهد داد. هر چقدر هم که قیمت محصولاتش پایین باشد، در صورت نبود پشتیبانی کسی به دنبال آن نخواهد آمد. از این رو باید شرکتی را انتخاب کنید در هر زمانی شما و محصول خریداری شده شما را پشتیبانی کند. بهترین نوع پشتیبانی در خصوص هاستینگ پشتیبانی 24 ساعت در 7 شبانه روز است. این مسئله به خصوص برای سایت های فروشگاهی با تعداد مشتری زیاد بسیار مهم و حیاتی قلمداد می شود.

4- بکاپ گیری منظم از اطلاعات

بکاپ گیری منظم از اطلاعات

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده سرور و هاست به مشتریان خود اجازه دریافت بکاپ را نمی دهند. چرا که اصولا بکاپی گرفته نمی شود! در حقیقت شما باید اطلاع کامل را کسب کنید که شرکت مورد نظر شما به صورت منظم از اطلاعات سایت بکاپ تهیه می کند یا خیر. علاوه بر این باید بدانید آیا به شما اجازه استفاده از آن یا بخشی از آن را می دهد یا خیر. متاسفانه برخی از هاستینگ ها به صورت ناجوانمردانه از انجام این کار سر باز می زنند و برای آن مبالغ زیادی از شما طلب می کنند.

جمع بندی

مجموعه تهران سرور با سال ها تلاش و قدمت در زمینه ارائه خدمات وب و هاستینگ سعی در انجام کلیه موارد مذکور دارد تا همواره رضایت مشتریان خود را جلب کند. همین مسائل باعث می شود که تهران سرور هاست با کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند. اگر برای راه اندازی سایت خود به هاست اشتراکی نیاز دارید، پیشنهاد ما خرید هاست لینوکس ایران از تهران سرور است. هاست های اشتراکی تهران سرور با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت و بالاترین سطح امنیت با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران ارائه می شوند. در صورت تمایل به خرید هاست لینوکس ایران از مجموعه تهران سرور، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. همچنین برای دیدن آموزش های ویدیویی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا