آموزشسئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسفناوریکسب و کار

چرا بروزرسانی وردپرس مهم است؟

دلایل اهمیت بروزرسانی وردپرس

چرا بروزرسانی وردپرس مهم است؟

وردرپرس به چنان معروفیت و محبوبیتی رسیده است که دیگر همه آن را می شناسند. سیستم مدیریت محتوای برتر دنیا که امروزه بیش از 40 درصد تمام وب سایت ها با استفاده از این سیستم ساخته شده اند. تا جایی که رقبا تاب رقابت با آن را ندارند. قابلیت های مختلف این سیستم باعث شد تا طرفداران زیادی جذب کند. از این رو توسعه دهندگان آن توجه زیادی به آپدیت و بروزرسانی های آن کردند. به طور کلی بروزرسانی و آپدیت در دنیای نرم افزار و سیستم های مدیریت محتوا از اهمیت بسیاری برخوردار است و اکیدا توصیه می شود تا جای ممکن از آخرین نسخه منتشر شده توسط توسعه دهندگان استفاده کنید. این موضوع درمورد وردپرس نیز صادق است. در این مقاله نیز قصد داریم به شما بگوییم چرا بروزرسانی وردپرس مهم است؟ پس با تهران سرور همراه باشید.

چرا باید وردپرس سایت خود را آپدیت کنید؟

احتمال خیلی زیاد از نرم افزارهای تلفن همراه استفاده می کنید. گاهی برخی از نرم افزارها به شما اعلام می کنند که باید نسخه جدیدی از این نرم افزار را نصب کنید. در برخی از موارد نیز حتی این اعلام به صورت پیشنهاد نیست و دستوری است. چرا که برای استفاده از جدیدترین امکانات آن باید آن را بروز کنید و نسخه ای که در دست شماست غیر قابل استفاده است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز به همین منوال است. در حقیقت شما باید در بازه های زمانی که وردپرس نسخه جدیدی منتشر می کند، وردپرس سایت خود را به آن نسخه بروزرسانی کنید تا بتوانید از آخرین امکانات موجود بهره مند شوید.

دلایل اهمیت بروزرسانی وردپرس

آپدیت های نرم افزارها ممکن است به امکانات ظاهری و فنی مربوط باشند. بروزرسانی هایی که وردپرس ارائه می کند نیز به همین شکل است. در برخی از نسخه ها توجه را بر امکانات ظاهری می گذارد و سعی در جذاب تر شدن آن دارند. برخی اوقات به دنبال افزایش سطح ایمنی و پوشش حفره های امنیتی هستند. گاهی اوقات نیز سعی در بهبود عملکرد و بالا بردن سرعت آن دارند. حتی بسیاری از آپدیت های وردپرس به منظور سنخیت بیشتر آن با سئو می باشند. این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که در بروزرسانی های بزرگ، ممکن است تمام این نکات لحاظ شود و به یکباره در یک نسخه قرار بگیرند.

با آپدیت وردپرس امنیت سایت خود را تضمین کنید

یکی از مهم ترین دلایلی که باید وردپرس سایت را آپدیت کرد بالا بردن سطح امنیت آن است. بسیاری اوقات ممکن است حفره های امنیتی در نسخه های در حال استفاده ایجاد شوند. این حفره ها راهی برای نفوذ راحت تر هکرها به سایت ها است. در بروزرسانی های متعدد این ایرادات رفع می شوند و در بهبود سطح ایمنی سایت موثر هستند. شما نیز باید برای در امان ماندن از خطر هک و به سرقت رفتن اطلاعات خود، همیشه وردپرس سایت خود را به روز نگه دارید. به عبارت دیگر با آپدیت وردپرس امنیت سایت خود را تضمین خواهید کرد.

از آخرین و مدرن ترین ظاهر وردپرس بهره مند شوید

ظاهر گرافیکی این روزها بسیار مهم و جذاب است. طراحی های سایت به سمت مینیمال و ساده تر شدن قدم برداشته اند و دیگر خبری از طراحی های شلوغ نیست. این مسئله حتی در پیشخوان وردپرس نیز به خوبی دیده می شود و می توانید با مقایسه با نسخه های قدیمی این مسیر رو به پیشرفت را درک کنید. با بروزرسانی وردپرس خود به آخرین نسخه این تغییرات ظاهری را نیز دریافت می کنید. این تغییرات در راستای تجربه کاربری بهتر به کاربران ارائه می شوند.

دلایل اهمیت بروزرسانی وردپرس

با آپدیت وردپرس سایت شما سئوفرندلی تر می شود

یکی از مسائلی که مدتی است وردپرس به آن اهمیت می دهد سئو سایت است. به طور کلی کدهای وردپرس بسیار بهینه هستند. از این رو به جرات می توان گفت وردپرس سئوفرندلی ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا است. اما تنها به این مورد اکتفا نکردند. در آپدیت های اخیر وردپرس، بسیاری از مواردی که مستقیما به سئو سایت مرتبط هستند بروز شده اند. در حقیقت باید گفت با آپدیت وردپرس سایت شما سئوفرندلی تر می شود.

بهترین راه بروزرسانی وردپرس چیست؟

بدون شک بهترین راه برای این که همیشه وردپرس خود را بروز نگه دارید، استفاده از آپدیت خودکار است. در این روش فقط کافی است روی گزینه update یا بروزرسانی در پنل مدیریت وردپرس خود کلیک نمایید و خیلی راحت وردپرس خودتان را آپدیت کنید. گاهی اوقات نیز خود وردپرس پیشنهاد آپدیت را به شما می دهد که خیلی ساده می توانید این کار را با همین روش انجام دهید.

جمع بندی

اگر دوست دارید سایتی پویا و به روز داشته باشید، باید بروزرسانی وردپرس را مورد توجه قرار دهید. با رعایت این نکات امنیت سایت خود را بسیار بسیار بالا خواهید برد و از هک شدن سایت وردپرسی خود جلوگیری می کنید. اگر به دنبال راه اندازی وب سایت وردپرسی در هر زمینه ای به خصوص طراحی سایت آموزشگاهی و سایت فروشگاهی هستید، می توانید به تهران سرور اعتماد کنید. تیم طراحی سایت ما به صورت حرفه ای و با قالب و افزونه های رسمی برای مشتریان خود وب سایت طراحی می کند و ایمنی را در اولویت قرار می دهد.. قیمت مناسب و تضمین کیفیت شعار تهران سرور است. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا