هاست

چه زمانی هاست ارزان و کم حجم بخریم؟

دلایل خرید هاست ارزان و کم حجم

چه زمانی هاست ارزان و کم حجم بخریم؟

شما برای میزبانی سایت خود گزینه های زیادی پیش رو دارید. از هاست اشتراکی گرفته تا سرور مجازی و یا حتی سرور اختصاصی. با این حال همیشه هم لازم نیست از بهترین نوع میزبانی استفاده کنید. چرا که قطعا باید هزینه زیادی را بپردازید. اما آیا واقعا پرداخت این هزینه ها منطقی است؟ پاسخ به این سوال قطعا خیر است. اصولا شما در ابتدای مسیر طراحی سایت نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت برای هاست ندارید. چرا که حجم زیادی نمی خواهید و با هاست ارزان قیمت نیز می توانید کار خود را شروع کنید. اما چه زمانی باید هاست ارزان و کم حجم بخریم؟ در این مقاله به این سوال شما پاسخ می دهیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

دلایل خرید هاست ارزان و کم حجم

این که آیا هاست ارزان و کم حجم مناسب شما و کسب و کارتان است نیازمند دانستن پاسخ چند سوال مهم است. در صورتی که دلایلی که در ادامه ذکر کردیم را درک کردید و شرایطتان مطابق آن ها بود، بهتر است به سراغ خرید هاست ارزان و کم حجم بروید. اما این دلایل چه چیزهایی هستند؟

۱- هدفتان از راه اندازی وب سایت چیست؟

هدفتان از راه اندازی وب سایت چیست؟

مهم ترین و اولین پاسخی که باید بدهید مشخص کردن هدفتان از راه اندازی وب سایت است. اگر به دنبال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بزرگی هستید باید به شما بگوییم که هاست ارزان و کم حجم چندان مشکل گشای کار شما نخواهد بود. اما در صورتی که قصد دارید سایتی خبری یا وبلاگی راه اندازی کنید و یا کسب و کار محلی و کوچکی را اداره کنید می توانید روی چنین هاست های حساب باز کنید. با این حال نباید نگران باشید. هاست همیشه قابل ارتقاء است و شما می توانید به سادگی آن را افزایش دهید.

۲- چه میزان بازدیدکننده خواهید داشت؟

اگر موضوعی که بر روی آن دست می گذارید تا در حوزه آن سایت خود را راه اندازی کنید طرفداران زیادی دارد، هاست اشتراکی ارزان و کم حجم خیلی مناسب شما نیست. چرا که بازدیدکنندگان به سایت شما هجوم می آورند و باعث ایجاد اختلال در هاست و کندی سایت می شوند. اما اگر موضوع کم طرفداری را مد نظر دارید که بازدید زیادی ندارد و قصد دارید در آینده افراد بیشتری را از طریق وب سایت خود به آن جذب کنید، می توانید از چنین هاست هایی بهره بگیرید.

۳- بودجه شما چقدر است و چقدر می خواهید هزینه کنید؟

اگر فکر استفاده از هاست های ارزان قیمت به سراغ شما آمده است احتمالا بودجه کمی در اختیار دارید. از این رو به دنبال گزینه های اقتصادی هستید. از این رو پیشنهاد می کنیم از چنین هاست هایی استفاده کنید. نگران نباشید در صورت رونق کسب و کارتان می توانید هاست را به پلان های بهتر و بالاتری ارتقاء دهید. همچنین اگر نمی خواهید در ابتدای مسیر طراحی و راه اندازی سایتتان هزینه های زیادی انجام دهید هاست های ارزان و اقتصادی کاملا مناسب شما هستند.

۴- چه میزان منابع از سرویس میزبانی را نیاز دارید؟

باید بدانید که متاسفانه هاست ها به طور کلی منابع محدودی از جمله CPU، رم، فضا و… در اختیار شما قرار می دهند. به همین صورت نیز هاست های ارزان قیمت تر و کم حجم تر این منابع را تا حد زیادی برای شما محدودتر می کنند. اگر به این منابع چندان احتیاجی ندارید تا سایت خود را راه اندازی کنید نیز می توانید به سراغ گزینه هاست ارزان و کم حجم بروید.

۵- دانش فنی شما در چه حدی است؟

دانش فنی شما در چه حدی است؟

برای استفاده از سرور مجازی و سرور اختصاصی باید تا حدی از دانش فنی در این حوزه مطلع باشید. چرا که ممکن است بخواهید سرور خود را تنظیم یا کنترل کنید. از این رو باید علم کافی به آن را نیز داشته باشید. اما اگر این دانش و علم را ندارید و موارد بالا نیز مطابق با شرایط شما نیست می توانید همچنان از هاست های اشتراکی استفاده کنید. در صورت نیاز به ارتقاء نیز می توانید از ارائه دهنده خود این درخواست را انجام دهید.

جمع بندی

اگر به دنبال هاست پر سرعت هستید تا سایتی سریع داشته باشید، پیشنهاد ما خرید هاست لینوکس ایران از مجموعه تهران سرور. با خرید این هاست علاوه بر تجربه سرعت، تاثیر آن بر روی سئو را نیز درک کنید. هاست های اشتراکیمجموعه ما با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت و بالاترین سطح امنیت با پشتیبانی ۲۴ساعته به کاربران ارائه می شوند. در صورت تمایل به خرید هاست لینوکس ایران، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا