سئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

آیا سایت فروشگاهی به وبلاگ نیاز دارد؟

5 دلیل برای نیاز سایت فروشگاهی به وبلاگ

آیا سایت فروشگاهی به وبلاگ نیاز دارد؟

وبلاگ ها یکی از مهم ترین انواع سایت ها در دنیای اینترنت هستند. اهمیت آن ها به قدری است که بسیاری از فروشگاه های بزرگ اینترنتی در دنیا نیز از آن ها استفاده می کنند. دلیل آن هم پولساز بودن این رسانه یا ابزار است. این رسانه آنقدر می تواند پولساز باشد که شما می توانید به تنهایی با وبلاگ کسب درآمد کنید. در حقیقت فروشگاه های اینترنتی برتر دنیا اهمیت این ابزار را درک کردند. آن ها هرچقدر هم که فروش فوق العاده ای داشته باشند، برای نفوذ پذیری بیشتر و جذب بیش از پیش مخاطب از بلاگ استفاده می کنند. در این مقاله نیز ما قصد داریم 5 دلیل برای نیاز سایت فروشگاهی به وبلاگ را به شما معرفی کنیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

وبلاگ چیست؟

قطعا با وبلاگ آشنایی دارید. اکثر سایت های موفق بخشی به نام بلاگ در خود دارند. بخشی که وظیفه تولید محتوای اصلی را به اشکال مختلف بر عهده دارد. به عبارتی می توان گفت وبلاگ یک رسانه قدرتمند است. با وبلاگ می توانید بیشتر دیده شوید. سئو خود را به شکل عجیبی تقویت کنید. ورودی بیشتر دریافت کنید. فروش خود را چندین برابر کنید و… در حقیقت وبلاگ یکی از پولساز ترین ابزارهایی است که شما به سادگی آن را در اختیار دارید. برخی اهمیت مقالات مختلف وبلاگ را دست کم می گیرند. اما همین مقالات است که شما را در دنیای اینترنت معرفی می کند و باعث ترویج شما می شود. حال به دلایل اهمیت وجود بلاگ در فروشگاه اینترنتی می پردازیم.

1- تقویت چشمگیر سئو سایت

سایت های فروشگاهی اگر می خواهند فروش زیادی داشته باشند باید در نتایج کلمات کلیدی مد نظر خود رتبه های بالایی کسب کنند. اگر این اتفاق نیفتد ابدا نمی توانند فروش خوبی داشته باشند. از این رو ممکن است کسب و کار آنلاین برای همیشه تعطیل شود! اما اگر بلاگی در سایت فروشگاهی داشته باشید می توانید به شکل مستمر تولید محتوا کنید. با انجام این کار می توانید تاثیر بسزایی بر روی سئو سایت خود بگذارید. پس اهمیت وجود وبلاگ در سایت فروشگاهی خود را جدی بگیرید.

2- پاسخ به سوالات مشتریان

پاسخ به سوالات مشتریان

یکی از مهم ترین بخش های هر سایت پاسخگویی به سوالات کاربران است. در حقیقت برای آن که کاربران بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند نیاز دارند تا درباره آن اطلاعاتی را کسب کنند. اما پاسخگویی به تک تک سوالات شاید کمی آزاردهنده باشد. از این رو شما می توانید پرتکرار ترین سوالات سایت خود را تبدیل به مقاله کنید. به این شکل کاربر با خواندن و مطالعه دقیق آن می تواند پاسخ سوال خود را به سادگی دریافت کند.

3- آموزش رایگان به کاربران

کاربران اینترنت علاقه زیادی به آموزش های رایگان در وب سایت ها دارند. در حقیقت شما با داشتن یک وبلاگ می توانید آموزش های مرتبط با حوزه کاری خود را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهید. بدین شکل می توانید ترافیک ورودی بالایی دریافت کنید. به عنوان مثال ما در بلاگ تهران سرور آموزش های مختلفی داریم. آموزش های ادوب کانکت، آموزش های بیگ بلو باتن و آموزش های وردپرس از جمله محبوب ترین بخش های وبلاگ ما هستند.

4- بیشتر و بهتر دیده شوید

وقتی بلاگ داشته باشید، تولید محتوای شما به تبع آن بیشتر خواهد بود. از این رو بیشتر در نتایج جستجوی کاربران دیده می شوید. همین مسئله باعث می شود کاربران بیشتری مقالات شما را به اشتراک بگذارند. تمامی این عوامل دست به دست هم می دهند تا شما بیشتر شناخته شوید. از این رو بهتر دیده می شوید و کاربران بیشتری به سمت شما جذب می شوند.

5- تبلیغ رایگان محصولات

تبلیغ رایگان محصولات

شاید مهم ترین دلیلی که باید برای سایت فروشگاهی خود وبلاگ بسازید تبلیغ کردن رایگان محصولاتتان است. همانطور که گفتیم وبلاگ می تواند مانند یک رسانه برای شما عمل کند. اگر بخواهید به صورت سنتی محصولات خود را به دیگران معرفی کنید باید تبلیغات هزینه بری انجام دهید که از نظر اقتصادی چندان به صرفه نیستند. اما اگر وبلاگی داشته باشید می توانید به سادگی تمامی محصولات خود را به صورت منظم و آنطور که سلیقه شماست تبلیغ کنید. این نکته را فراموش نکنید که وبلاگ وسیله ای برای پروموت کردن کسب و کار شماست.

جمع بندی

اگر سایت فروشگاهی دارید آن را بدون وبلاگ نگذارید. و اگر فروش بیشتری نیز می خواهید حتما به فکر ساخت یک بلاگ برای سایت خود باشید. اگر توانایی ساخت و راه اندازی وبلاگ را به هر دلیلی ندارید نگران نباشید. تهران سرور آماده همکاری با شماست. تیم طراحی سایت وردپرس تهران سرور، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت وبلاگ شما را راه اندازی می کنند و آن را به شما تحویل می دهند. در ضمن فراموش نکنید برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا