LMS سیستم مدیریت یادگیریآموزش های adobeconnect

ارور Unable to retrieve meeting details در ادوب کانکت

ارور Unable to retrieve meeting details در ادوب کانکت

نرم افزار ادوب کانکت یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه آموزش مجازی به شمار می رود. امکانات فوق العاده این نرم افزار باعث شد تا بسیاری از مراکز آموزشی برای برگزاری دوره های آنلاین خود از این نرم افزار استفاده کنند. خوشبختانه این نرم افزار از طریق افزونه به سیستم مدیریت یادگیری مودل نیز متصل می شود. در حقیقت دانش آموزان به سادگی وارد مودل می شوند و در بخش دروس مورد نظر، کلاسی که قصد دارند در آن شرکت کنند را انتخاب می کنند. با این حال در دنیای نرم افزار ارور و مشکلاتی نیز وجود دارد که اجتناب ناپذیر است. یکی از ارورهایی که به تازگی در هنگام ورود به کلاس ادوب کانکت از طریق مودل دیده شده و کاربران گزارش دادند ارور Unable to retrieve meeting details است. در این مقاله قصد بررسی و رفع این مشکل را داریم. با تهران سرور همراه باشید.

*نکته: این ارور از ارورهای رایج ادوب کانکت نیست و متاسفانه از جانب ادوب کانکت و یا سیستم مدیریت یادگیری مودل، راه حل قطعی برای آن ارائه نشده. با این حال تیم فنی تهران سرور در این مقاله عللی که ممکن است باعث وقوع این اشکال شوند را بررسی می کنند. در نظر داشته باشید که راه حل های ذیل پیشنهادی هستند. به عبارتی قطعیتی در حل مشکل ندارند چرا که منابع رسمی برای حل آن اقدامی نکردند. با این حال ما راه هایی به شما برای رفع احتمالی این مشکل پیشنهاد می کنیم.

ارور Unable to retrieve meeting details چه زمانی رخ می دهد؟

برخی کاربران گزارش داده اند که در هنگام ورود به کلاس مجازی ادوب کانکت خود با این ارور مواجه می شوند. به گزارش این کاربران هنگامی که در ال ام اس مودل بر روی پیوستن به کلاس کلیک می کنند، این ارور نمایش داده می شود. حتی برخی از کاربران نیز تنها در نرم افزار ادوب کانکت به این ارور برخورد کرده اند. با این حال بیشترین گزارشات مربوط به کاربرانی است که قصد دارند از طریق مودل به کلاس مجازی خود متصل شوند. در ادامه به ارائه پیشنهاداتی برای رفع احتمالی این مشکل می پردازیم.

ارور Unable to retrieve meeting details در ادوب کانکت

راه حل های پیشنهادی ارور Unable to retrieve meeting details

۱- معتبر نبودن اطلاعات کاربر: اولین دلیلی که به آن برخورد داریم معتبر نبودن اطلاعات کاربر است. به عنوان مثال ممکن است ایمیل کاربر معتبر و واقعی نباشد. از این رو بهتر است در ابتدا حتما اطلاعات کاربر چک شود.

۲- گاهی ممکن است تنظیمات ادوب کانکت توسط ادمین های آن دستکاری شود. به عنوان مثال ممکن است کلاس ها در سرور ادوب کانکت توسط کاربری جا به جا شوند یا تغییر نام داده شوند. از این رو مودل نمی تواند اطلاعات کاربر را از سرور ادوب کانکت دریافت کند. در نتیجه ارور مذکور برای کاربر نمایان می شود.

۳- مورد شایع دیگر که ممکن است علت این خطا باشد، تغییر نام و رمز عبور کاربر است. حتی ممکن است در پنل ادوب، کاربری شما تعریف نشده باشد و نیاز به اضافه کردن کاربری شما در ادوب کانکت باشد.

۴- سعی کنید بعد از نصب افزونه اتصال ادوب کانکت به مودل، در صورت بروز این خطا، تنظیمات Authorization Header را بررسی نمایید.

۵- مورد دیگر که ممکن است باعث وقوع این خطا شود کش است. اگر از نرم افزار ادوب کانکت استفاده می کنید کش آن را پاکسازی کنید و سپس امتحان کنید. اگر از نسخه وب نیز استفاده می کنید کش مرورگر را پاکسازی کنید. حتی برای اطمینان می توانید کش ویندوز یا گوشی همراه خود را نیز پاکسازی کنید.

۶- اگر از نسخه وب استفاده می کنید و با این خطا مواجه شدید تنظیمات خود را به حالت Default برگردانید.

۷- در صورت عدم موفقیت در اتصال به کلاس و امتحان راه های مذکور و عدم موفقیت دوباره، بهتر است با ارائه کنندگان سرویس ادوب کانکت و طراحان سایت مودل تماس بگیرید و مشکل را با آن ها در میان بگذارید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم راه حل های این مقاله صرفا پیشنهاداتی برای رفع این ارور می باشند. متاسفانه هنوز وبلاگ های رسمی ادوب کانکت یا مودل به این موضوع نپرداخته اند. اگر هنوز مودلی برای آموزشگاه آنلاین خود راه اندازی نکرده اید نیز، تهران سرور با پلن های متنوع، کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه بهترین گزینه برای شماست. فقط کافیست با بخش طراحی مودل تهران سرور تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را جهت پلان های ما بدست آورید. علاوه بر این برای خرید کلاس مجازی ادوب کانکت نیز می توانید با تهران سرور همکاری کنید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا