سرور اختصاصیسرور مجازی

بهترین سرویس میزبانی اپلیکیشن موبایل چیست؟

چه سرویس میزبانی مناسب اپلیکیشن موبایل است؟

بهترین سرویس میزبانی اپلیکیشن موبایل چیست؟

این روزها استفاده از تلفن های همراه هوشمند نسبت به گذشته بسیار زیاد شده است. بر اساس آمارها محبوب ترین دیوایس و ابزار برای اکثریت افراد یک جامعه موبایل یا گوشی های هوشمند است. با پیشرفت این صنعت و ساخت اپلیکیشن های متعدد برای آن، بحث میزبانی و سرور نرم افزارهای موبایل بسیار داغ شد. امروزه تعداد نرم افزارهای موبایلی شاید از نرم افزارهای کامپیوتری نیز بیشتر باشد. تمام این نرم افزارها برای پیاده سازی و اجرا نیاز به یک فضای میزبانی دارند. اما مدتی است که این سوال مطرح است که بهترین سرویس میزبانی اپلیکیشن موبایل چیست؟ در این مقاله سعی داریم به ساده ترین شکل ممکن به این سوال پاسخ دهیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

آیا اپلیکیشن موبایل به میزبانی نیاز دارد؟

آیا اپلیکیشن موبایل به میزبانی نیاز دارد؟

پاسخ به این سوال قطعا بله است. یک نرم افزار موبایل نیازمند سرور اپلیکیشن Backend است. در حقیقت برای جمع آوری داده‌ها، پردازش‌ های سنگین و تامین امنیت شما نیازمند یک سرور برای نرم افزار موبایلی خود هستید. اگر بخواهید چنین کارهایی را انجام دهید اما سرور یا فضای میزبانی در اختیار نداشته باشید، نمی توانید نرم افزار خود را به مرحله اجرا برسانید. پس بهتر است پیش از راه اندازی اپلیکیشن خود به فکر یک فضای میزبانی مناسب برای آن باشید تا به بهترین نحو بتوانید برنامه خود را اجرا کنید.

چه سرویس میزبانی مناسب اپلیکیشن موبایل است؟

به طور کلی انواع مختلفی سرویس میزبانی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای اپلیکیشن موبایل خود استفاده کنید. از هاست اشتراکی گرفته تا سرور اختصتاصی و مجازی همگی برای این کار مناسب هستند. با این حال شاید بهتر باشد در ابتدای کار به سراغ هاست اشتراکی نروید چرا که منابع محدودی را در اختیار شما قرار می دهد و قطعا در ادامه مسیر خود به مشکلات زیادی برخواهید خورد. بهترین انتخا برای این کار سرور مجازی و سرور اختصاصی است.

سرور مجازی

سرور مجازی

اولین و بهترین گزینه موجود برای شما سرور مجازی است. نام دیگر این سرویس VPS است. شما در سرور مجازی به منابع دسترسی کامل دارید و این یک مزیت بزرگ برای شما به حساب می آید. در حقیقت شما می توانید قدرت مورد نیاز سخت افزارها اعم از RAM و پهنای باند را بنا بر نیاز خود تغییر دهید که کاملا برای نرم افزار شما بهینه شود. به منظور استفاده از VPS برای میزبانی اپلیکیشن توصیه می کنیم از حداقل 1 گیگابایت رم استفاده کنید تا نتیجه ای مطلوب را دریافت کنید. سرور مجازی با قیمت مناسب و عملکرد قوی، منابع لازم، قابلیت شخصی سازی و امنیت بسیار بالا شاید مطلوب ترین گزینه برای میزبانی اپلیکیشن موبایل باشد.

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی

اما گزینه دومی که برای میزبانی اپلیکیشن موبایل به شما پیشنهاد می کنیم سرور اختصاصی است. این سرور به صورت کامل در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید با اجاره سرور اختصاصی تنظیمات مورد نظر خودتان را بر روی آن پیاده سازی کنید. از آن جایی که کلیت سرور در اختیار شما قرار می گیرد، باید هزینه زیادی بابت آن بپردازید که شاید برای نرم افزاری که هنوز عرضه نشده است چندان گزینه مناسبی نباشد. اما سرعت زیاد و امنیت بالا، شخصی سازی غیرقابل وصف و همچنین عملکرد قدرتمند، سرور اختصاصی را تبدیل به رقیبی قدرتمند برای سرور مجازی می کند. سرویسی که شاید تنها نقطه ضعف آن قیمت بالای آن باشد که در برابر امکاناتی که به کاربر می دهد منطقی به نظر می رسد.

جمع بندی

این که کدام یک از این سرویس ها برای کسب و کار شما مناسب است کاملا نسبی و شخصی است. و به نوعی بستگی به نوع دید و منابع مورد نیاز شما نیز دارد. تهران سرور ارائه دهنده سرور اختصاصی ایران و سرور مجازی آماده همکاری با شما می باشد. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرورهای مجموعه ما است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به اجاره سرور اختصاصی یا خرید سرور مجازی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا