هاست

سوالات مهم درباره هاست اشتراکی ایران تهران سرور

چرا باید هاست اشتراکی ایران تهران سرور را بخریم؟

سوالات مهم درباره هاست ایران تهران سرور

ما در تهران سرور برای تمامی خدماتمان، پلان های متفاوتی را در نظر گرفته ایم. در حقیقت به این صورت دست مشتریان ما برای انتخاب گزینه مورد نظرشان باز است. ارائه هاست اشتراکی تهران سرور نیز به همین شکل و در راستای سیاست کاری ما با پلان های مختلفی عرضه می شود. هاست اشتراکی ارائه شده تهران سرور، منابع مشخصی برای میزبانی در اختیار شما قرار می دهد. که با نیاز سنجی دقیق می توانید یک میزبانی قابل اعتماد برای وب سایت یا حتی نرم افزارهای خود داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا به سوالات مهمی که ذهن کاربران را درباره هاست اشتراکی ایران تهران سرور مشغول کرده است پاسخ دهیم. اگر به دنبال خرید هاست مناسب هستید این مقاله را از دست ندهید.

هاست اشتراکی ایران تهران سرور چه ویژگی هایی دارد؟

ما همواره در این مجموعه سعی داریم تا از بروزترین و بهترین امکانات برای خدمات خود استفاده کنیم. همچنین سعی داریم در کنار حفظ و ارتقای کیفیت، قیمت را در پایین ترین حد ممکن نگه داریم. بدین ترتیب به دنبال جذب و جلب توجه مشتریان خود هستیم. از مهمترین ویژگی های هاست اشتراکی ایران تهران سرور می توان به سخت افزار پرقدرت و اتصال شبکه پرسرعت اشاره کرد. که بالاترین کیفیت را برای میزبانی وب سایت یا سامانه های شما به دنبال خواهد داشت. استفاده از رابط کاربری بی نظیر و به روز جهت مدیریت قوی تر نیز از جمله ویژگی های هاست اشتراکی ایران است.

چرا باید هاست اشتراکی ایران تهران سرور را بخریم؟

1. مدت زمان تحویل پلان های هاست اشتراکی ایران چقدر است؟

ما سعی داریم در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه خدمات خود را به کاربران ارائه دهیم. تحویل خدمات هاست اشتراکی نیز به صورت آنی می‌ باشد. به صورت کلی پس از ثبت سفارش، فرآیند راه‌ اندازی و تحویل سرویس به صورت آنی آغاز می شود و اطلاعات ورود به کنترل پنل هاست به سرعت تحویل کاربر می‌ گردد. به طور کلی شاید بتوان گفت که این پروسه حدوداً به 2 ساعت کاری زمان نیاز دارد.

2. هاست ایران بخریم یا هاست خارج؟

هاست اشتراکی خارج مناسب کاربرانی است که برای استفاده از خدماتی که آی‌ پی‌ های ایران را تحریم کرده‌ اند، به آی‌ پی یک کشور خارجی نیاز دارند. لازم به ذکر است که هزینه هاست خارج بسیار بیشتر از هاست ایرانی است. در صورت عدم نیاز به آی‌ پی خارجی و در حالی که عموم بازدیدکنندگان وب سایت شما داخل ایران هستند، بهترین پیشنهاد استفاده از هاست اشتراکی ایران جهت میزبانی سایت شما است.

3. هاست لینوکس بهتر است یا هاست ویندوز؟

هاست لینوکس که به نام هایی همچون هاست وردپرس یا هاست سیپنل نیز شناخته می شود، مناسب میزبانی وب سایت و وب‌ اپلیکیشن‌ های طراحی شده با زبان‌ های سازگار با سیستم‌عامل لینوکس است. زبانی مانند PHP و یا CMS ای مانند وردپرس با این هاست سازگاری بیشتری دارند و عملکرد بهتری از خود نشان می دهند. در مقابل هاست ویندوز قرار دارد که مناسب زبان های سازگار با این سیستم عامل است. از جمله زبان‌ های سازگار با ویندوز می‌توان به ASP.NET اشاره نمود.

4. پشتیبانی پلان های هاست اشتراکی ایران تهران سرور چگونه است؟

پشتیبانی یکی از مهم ترین مسائلی است که در حوزه آی تی باید به آن توجه شود. در حقیقت اینکه اگر مشکلی برای شما و هاستتان پیش بیاید در سریع ترین زمان ممکن حل شود، یک مزیت به شمار می رود. مزیتی که هاست اشتراکی ایران تهران سرور نیز از آن بهره مند است و کاربران خود را تا حد زیادی راضی نگه می دارد. این پشتیبانی مانند تمامی خدمات پشتیبانی ما، به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته و توسط نیروهای فنی و متخصص انجام می شود.

5. آیا می توانیم با ارسال هارد دیسک به دیتاسنتر اطلاعات موجود را منتقل کنیم؟

بسیاری از خریداران نگران اطلاعات خود هستند و گاهی به دنبال انتقال آن توسط هارد دیسک هستند. خوشبختانه دیتاسنترهای ما این موضوع را تحت شرایطی می پذیرند و شما می توانید اطلاعات خود را منتقل کنید. در حقیقت چنانچه اطلاعات حجیم داشته باشید امکان ارسال هارد دیسک و اتصال به دستگاه جهت انتقال اطلاعات میسر می باشد. در صورتی که نیاز به انجام این کار داشتید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

چرا باید هاست اشتراکی ایران تهران سرور را بخریم؟

6. هاست اشتراکی ایران تهران سرور مناسب چه کارهایی است؟

کارشناسان فروش ما با سوالاتی از این دست زیاد مواجه می شوند. به عبارت ساده تر باید گفت، هاست اشتراکی ایران تهران سرور در تمامی دیتاسنترها، فقط به عنوان سرور میزبانی وب سایت و اپلیکیشن که مطابق با قوانین وب سایت باشند واگذار می شوند.

7. آیا امکان تهیه آی پی (IP) اضافه نیز وجود دارد؟

متاسفانه هاست های اشتراکی ایران ما امکانی برای تهیه آی پی اضافه ندارند. شما در صورتی که بخواهید از چنین قابلیتی بهره ببرید، پیشنهاد می کنیم از پلان های سرور مجازی ما استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید فضا یا سرعت بیشتری داشته باشید نیز می توانید از سرور اختصاصی شاتل استفاده کنید.

8. کنترل پنل هاست های شما چیست؟

یکی از سوالاتی که کاربران زیادی از ما می پرسند این است که کنترل پنل یا همان پنل مدیریتی هاست اشتراکی ایران مجموعه شما چیست؟ سی پنل (cPanel) یا دایرکت ادمین (Direct Admin)؟ از آن جایی که راحتی استفاده و زیبایی مدنظر بسیاری است و همچنین میزان کاربرد آن بهتر باشد، ما از کنترل پنل سی پنل (cPanel) برای تمامی پلان های هاست اشتراکی استفاده می کنیم.

جمع بندی

اگر به دنبال هاست پر سرعت هستید تا سایتی سریع داشته باشید، پیشنهاد ما: خرید هاست لینوکس ایران از مجموعه تهران سرور. با خرید این هاست علاوه بر تجربه سرعت، تاثیر آن بر روی سئو را نیز درک کنید. هاست های اشتراکی ما با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت و بالاترین سطح امنیت با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران ارائه می شوند. در صورت تمایل به خرید هاست اشتراکی ایران، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا