LMS سیستم مدیریت یادگیریآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButtonطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

مزایای وب سایت آموزشگاهی

7 مزیت داشتن وب سایت آموزشگاهی

مزایای وب سایت آموزشگاهی

امروزه، همه با طراحی وب سایت آموزشگاهی به آموزش و یادگیری می پردازند. در مورد مدارس نیز باید همین امر صورت گیرد. آن ها باید یک مدرسه آنلاین بسازند که از کیفیت و پویایی برخوردار باشد تا به مربیان و دانش آموزان کمک کند. داشتن یک وب سایت، چه برای بازاریابی و چه برای اهداف شخصی، اکنون امری عادی است. و این روزها با وجود آلودگی هوا و حتی ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، داشتن بستر آنلاینی که بتوان به تعامل و تبادل اطلاعات پرداخت بسیار مهم و ضروریست. داشتن یک وب سایت اختصاصی برای مدرسه مزایای زیادی برای شما دارد. در ادامه به 7 مزیت داشتن وب سایت آموزشگاهی در این مقاله خواهیم پرداخت پس با تهران سرور همراه باشید.

1. سایت آموزشگاهی ارتباط بین اعضای مدرسه را آسان می کند

مربیان، کارمندان، والدین و دانش آموزان همه باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. و یک وب سایت تعاملی، آن ها را قادر می سازد تا این کار را با سهولت بیشتری انجام دهند. وب سایت آموزشگاهی یکی از مهمترین ابزارهای ارتقا (communication) ارتباطات در عصر آموزشی امروز است. با داشتن یک وب سایت کاربر پسند، امکان پیمایش آسان برای والدین، ​​دانش آموزان و همچنین کارمندان را فراهم خواهید کرد. والدین می توانند با مشاهده اطلاعات مربوط به وظایف، نمرات، کلاس ها، حضور و غیاب و سایر فعالیت های فوق برنامه، پیشرفت فرزندان خود را مشاهده کنند.

همچنین می توانند این اطلاعات را در هر زمان که بخواهند بررسی کنند. بدون تشکیل جلسات حضوری، می توانید هر زمان که بخواهید با والدین بچه ها جلسه آنلاین تشکیل دهید و آن ها را در جریان عملکرد مدرسه و شاگردان بگذارید. به راحتی می توانید آزمون آنلاین برگزار کنید و به صورت آنی نمرات را برای هرکس نشان دهید. می توانید دروس و کلاس های مختلف را در سیستم مدیریت یادگیری مدرسه تنظیم کنید و برای ورود هرکس صفحه شخصی بسازید.

مزایای وب سایت آموزشگاهی

2. با سایت آموزشگاهی تجربه یادگیری را بهبود بخشید

ایجاد مدرسه آنلاین همچنین می تواند تجربه یادگیری را بهبود بخشد. با ضبط کلاس های آنلاین، همه دانش آموزان می توانند به راحتی به مطالبی که غائب بوده اند دسترسی داشته باشند. آن ها می توانند یادداشت ها و منابع را از همه جا مشاهده کنند. همچنین شاگردان می توانند در اتاق های مجزا برک اوت مستقر شوند و به کارگروهی و مشورت با هم تیمی های خود بپردازند و بعد دوباره وارد اتاق اصلی کلاس مجازی خود شوند. و نظرات و یادداشت ها را به اشتراک بگذارند. بخش منابع همچنین می تواند به وب سایت اضافه شود، مانند: تصاویر، فیلم ها، اسناد، ارائه ها و… و والدین و دانش آموزان می توانند به راحتی به همه این موارد دسترسی داشته باشند.

3. بهترین راه برای دریافت بازخورد

آیا می خواهید کیفیت خدمات مدرسه خود را بهبود ببخشید؟ سپس روش ایده آل برای انجام این کار گوش دادن به بازخورد دانش آموزان و والدین است. وب سایت بهترین ابزاری است که دو طرف می توانند به برقراری ارتباط با یکدیگر بپردازند. به والدین فرصت دهید تا خدمات شما را ارزیابی کرده و توصیه هایی را ارائه دهند. این نوع بازخورد مشتری به طرز حیرت انگیزی برای هر موسسه ای ، از جمله یک مدرسه مفید است.

4. برند سازی با سایت آموزشگاهی

همه می خواهند تصویر برندشان مثبت باشد. شما می توانید با صرف وقت و مراقبت برای به روزرسانی یک وب سایت و ارائه اطلاعات جامع و مفید، این امر را کسب کنید. همچنین ممکن است در حال بازاریابی وب سایت خود به صورت آنلاین باشید و یک سایت تعاملی می تواند اطمینان حاصل کند که وقتی افراد به وب سایت شما می آیند، مدرسه شما را در بهترین حالت مشاهده می کنند. و برند شما نزد کاربران محبوب شده و افراد بیشتری مدرسه یا آموزشگاه شما را انتخاب می کنند.

5. گذاشتن اخبار و اطلاعیه های آنی و مهم

بعضی اوقات بنا به دلایلی مدرسه باید تعطیل بماند. این می تواند به دلیل شرایط غیر منتظره مانند ناآرامی یا بدی هوا باشد. درست مانند چیزی که این روزها در حال تجربه کردن آن هستیم. در برخی موارد، داشتن یک وب سایت میتوانید کار شما را برای رساندن اخرین اخبار و اطلاعیه های مهم آسان کند. اگر مدارس قصد دارند روز ورزش یا هر مناسبت دیگری را جشن بگیرند، قرار دادن اخبار آن در وب سایت برای مشاهده همه ساده خواهد بود.

مزایای وب سایت آموزشگاهی

6. صرفه جویی در وقت و هزینه

اگر مدرسه شما وب سایت مخصوص به خود را داشته باشد، بروشور آنلاین فوری خواهید داشت. مسئولان برای تبلیغ موسسه نیازی به غم و اندوه درباره تبلیغات چاپی یا تلویزیونی ندارند. همچنین نیازی به چاپ اعلانات، اطلاعیه ها، نامه ها برای والدین و سایر اعضای مدرسه نیست. بنابراین، معلمان می توانند در انجام کارها در وقت خود صرفه جویی کنند. و حتی شاگردان نیازی به رفت و آمد و ماندن در شلوغی های شهر و پرداخت هزینه های بالا ندارند. و در کل داشتن مدرسه آنلاین و سایت آموزشگاهی برای همه صرفه جویی خوبی در وقت و انرژی و هزینه می باشد.

7. یک وب سایت جامع آموزشی ایجاد کنید

وب سایت یک مدرسه اگر امکان برقراری ارتباط آسان بین کاربران را داشته باشد، می تواند بسیار مفید و کارامد باشد. این امر می تواند با ایجاد و اتصال کلاس مجازی به یک سیستم مدیریت یادگیری آنلاین مانند LMS  که امکان اشتراک دوره ها و دروس و سایر موضوعات مختلف را فراهم می کند، محقق شود. این مورد می تواند جامعه روبه رشدی بسازد که در آن همه افراد از مدیریت گرفته تا مربیان و والدین بتوانند دور هم جمع شوند و تجربیات و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

جمع بندی

از نظر تهران سرور، برای موفقیت در بازار آموزشگاه های آنلاین، باید برای آموزشگاه خود یک سایت آموزشگاهی داشته باشید. علاوه بر این شما تبدیل به یک مدرسه آنلاین می شوید و بی نیاز از هر چیزی در این حوزه خواهید بود. تهران سرور با برخورداری از تیم طراحی حرفه‌ ای و با سابقه و همچینین پشتیبانی ۲۴ ساعته با مقرون به صرفه‌ ترین قیمت‌ ها آماده همکاری با موسسات و آموزشگاه‌ ها می‌ باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا