سئوطراحی سایت و سئو

نکاتی مهم و تاثیر گذار در سئو

چه نکاتی را در سئو باید رعایت کرد؟

نکاتی مهم و تاثیر گذار در سئو

سئو وب سایت یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، یکی از مهم ترین عناصری است که باید در روند کسب و کار خود دقت زیادی به آن داشته باشید. در حقیقت اگر سئو را دست کم بگیرید و به آن توجهی نداشته باشید، هرچقدر هم که سایت خوبی از نظر طراحی و رابط کاربری داشته باشید، در تجارت الکترونیک و اینترنتی خود محکوم به شکست هستید. به عبارتی، سئو کلید موفقیت شماست و همین امر به شما کمک می کند تا بتوانید وب سایت خود را به دیگران معرفی کنید و در نتایج جستجو، در صفحات اول گوگل باشید. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی مهم در خصوص بهینه سازی وب سایت را به شما معرفی کنیم پس با تهران سرور همراه باشید.

قبل از طراحی سایت به فکر کلمات کلیدی باشید

اگر قصد طراحی سایتی برای فعالیت در اینترنت را دارید، باید پیش از راه اندازی سایت در خصوص کلمات کلیدی مد نظر خود کار کنید. در حقیقت در هر حوزه ای که قصد دارید سایتی برای آن طراحی کنید برخی کلمات هستند که بیشتر قابلیت جستجو دارند و توسط کاربران بیشتر سرچ می شوند. باید به دنبال چنین کلماتی باشید تا پس از راه اندازی سایت و ایجاد صفحات مختلف برای آن به مشکل نخورید. البته عده ای پس از طراحی و راه اندازی سایت تازه به فکر کلمات کلیدی خود به منظور سئو کردن می افتند که این کاری به شدت اشتباه و وقت گیر است.

در مطالب خود چگالی کلمات کلیدی را رعایت کنید

در مطالب خود چگالی کلمات کلیدی را رعایت کنید

نکته ای که خیلی اهمیت دارد این است که باید سعی کنید در مطالبی که منتشر می کنید به تعداد کافی تکرار شوند. بر اساس الگوریتم های جدید گوگل، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در مطالب می تواند باعث اسپم شناخته شدن وب سایت شما شود. در حقیقت به تکرار بیش از حد یک کلمه در متن Keyword Stuffing گفته می شود که توسط گوگل یک روش کلاه سیاه شناخته شده است. سعی کنید حدود ۳ الی ۵ درصد از مطالب خود را با کلمات کلیدی پر کنید.

به متا دیتا سایت اهمیت دهید

در حقیقت متا دیتا به شما کمک می کند تا وب سایت شما و مطالب آن نشان دهنده خلاصه ای از همان مطالب باشد. خزنده های گوگل به این بخش سر می زنند و محتوای آن را با محتوای اصلی شما مطابقت می دهند. با این کار تاثیر بسزایی بر سئو سایت خود خواهید گذاشت.

کاربر پسند بودن را فراموش نکنید

یکی از مسائلی که تاثیر چشمگیری بر بهینه سازی وب سایت شما خواهد داشت، طراحی آن است. هر چقدر که سایت زیباتری داشته باشید احتمال جذب شدن مخاطبان نیز بیشتر است. با این حال تنها زیبا بودن ملاک نیست. باید سایتی کاربر پسند و کارآمد داشته باشید تا نیازهای متفاوتی را به سادگی برای مخاطبان سایت شما رفع کند.

به لینک های داخلی و خارجی توجه کنید

به لینک های داخلی و خارجی توجه کنید

لینک دهی یکی از روش هایی است که در سئو بسیار بسیار مهم است. سعی کنید به صفحاتی که با مطلب شما مرتبط است لینک دهید. با این کار تمامی مطالب خود را تایید می کنید و همچنین به کاربر کمک می کنید تا با محتوای بیشتری از سایت شما آشنا شود. این کار به شما کمک می کند تا مطالب شما بیشتر دیده شود و سئو سایت به مرور بهبود یابد.

محتوا پادشاه است!

شاید این جمله برای شما عجیب باشد اما بهترین چیزی که می تواند حوزه سئو را معرفی کند همین امر است. محتوا در حکم یک پادشاه است و مهم ترین بخش سئو هر سایت یا پلتفرمی تولید محتوای منظم، مفید و منحصر به فرد است. با تولید محتوای یونیک کاربران نیازهای متفاوت خود را رفع می کنند و شما را به دلیل متفاوت بودن دنبال می کنند. سعی کنید وقت، توجه و مهارت زیادی برای تولید محتوای خود چه به صورت متنی، تصویری و صوتی به خرج دهید چرا که نتیجه فوق العاده ای در انتظار کسب و کار شما خواهد بود.

با رعایت این نکات می توانید در صفحات اول گوگل حضور داشته باشید و به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید. اگر با سئو آشنایی ندارید، تیم سئو تهران سرور آماده همکاری شماست تا در مدت زمانی کوتاه شما را به جایگاهی مطلوب در حوزه کسب و کار خود برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا