آموزشسخت افزارسرور اختصاصیسرور مجازیهاست

هاست اشتراکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های هاست اشتراکی خوب

هاست اشتراکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از بسترهای میزبانی که بیش از بقیه مورد استفاده قرار می گیرد هاست اشتراکی است. دلیل آن هم قیمت مناسب و کاربرد ساده آن نسبت به دیگر فضاهای میزبانی مانند سرور مجازی یا سرور اختصاصی است. خوشبختانه ارائه دهندگان زیادی در کشور وجود دارند که هاست اشتراکی به فروش می رسانند. اما متاسفانه شرکت هایی که هاست اشتراکی خوب و با کیفیت ارائه می دهند زیاد نیست. در این مقاله قصد داریم تا درباره ویژگی های هاست اشتراکی خوب صحبت کنیم. اگر قصد خرید هاست اشتراکی دارید اما هنوز برای خرید آن تردید دارید، با این مقاله از وبلاگ تهران سرور همراه باشید. تا پاسخ برخی از مهم ترین سوالات خود را دریافت کنید.

1. ایزوله بودن کاربران

متاسفانه بسیاری از شرکت های ارائه دهنده هاست این مسئله را رعایت نمی کنند. در حقیقت با عدم برقراری این قابلیت در هاست، سایت و هاست شما در معرض حملات بیشتری قرار می گیرد. این امکان نیز وجود دارد که اگر دیگر سایت هایی که بر روی سرور هاست اشتراکی شما قرار دارند آسیب ببینند، این آسیب گریبان شما را نیز بگیرد. اما در صورتی که کاربران ایزوله باشند، حملات، هک شدن و خرابی یک سایت ‌بر روی سایر سایت‌ ها تأثیری نخواهد داشت. ایزوله بودن از اصلی ترین مزایای هاست اشتراکی خوب و با کیفیت است که کمتر کسی به آن توجه می کند.

2. ارائه گواهی‌ نامه SSL رایگان

استفاده از این گواهی سودهای زیادی دارد. بهبود سئو سایت، جلب اعتماد بازدیدکنندگان و اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از جمله این مزایا به شمار می روند. از همه مهم تر نیز اهمیت این گواهی نامه برای گوگل است. چرا که این روزها اگر سایتی از این گواهی نامه استفاده نکند جریمه های گوگل شامل حال آن خواهد شد. همین میزان اهمیت باعث شده تا برخی از ارائه دهندگان برای اعطای این گواهی نامه از کاربران مبالغ اضافی تری دریافت کنند. اما یک هاست اشتراکی خوب و با کیفیت گواهی‌ نامه SSL را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

3. پشتیبانی 24 ساعته

ارائه دهندگان و شرکت های هاستینگ باید برای مشتریان خود پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته در نظر بگیرند. این پشتیبانی باید سریع و در کمتر از چند دقیقه پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان باشد. در واقع پشتیبانی 24 ساعته و به‌ موقع، بخشی از وظایف اجتناب‌ ناپذیر شرکت‌ های هاستینگ است. دلیل این امر نیز این است که هاست اگر در بهترین کانفیگ خود باشد نیز ممکن است در مواقعی نیاز به پشتیبانی داشته باشد. این پشتیبانی به خصوص برای مشتریان تازه کار بسیار مهم و حیاتی است. اگر به دنبال خرید هاست اشتراکی خوب و با کیفیت هستید حتما این نکته را مدنظر قرار دهید.

ویژگی های هاست اشتراکی خوب

4. استفاده از آنتی ویروس

در هاست‌ های اشتراکی، با استفاده از آنتی ویروس، فایل‌ های وب‌ سایت شما به صورت مداوم اسکن می شود. در صورتی که سایت شما دارای فایل های مخرب و آلوده باشد، به سرعت توسط آنتی ویروس شناسایی می‌ شود. پس از آن نیز اقدامات به صورت فوری انجام می شود تا میزان آسیب به سایت و هاست به کمترین بخش خود برسد. ارائه دهندگان حرفه ای برای هاست اشتراکی خوب و با کیفیت از این قابلیت استفاده می کنند.

5. استفاده از سخت‌ افزار بروز

اگر به دنبال هاست اشتراکی خوب و با کیفیت هستید باید به این مسئله توجه زیادی کنید. ما در تهران سرور سعی می کنیم در تمامی سرویس های هاست اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی از بهترین و بروزترین سخت افزارها استفاده کنیم. چرا که تجربه کاربران اهمیت زیادی برای ما دارد. اگر کاربری به دنبال بهترین تجربه در استفاده از هاست اشتراکی است، باید به دنبال هاستی با سخت افزار بروز باشد.

6- سازگاری با انواع CMS

هاست با کیفیت و مناسب، هاستی است که با هر نوع CMS و سایتی سازگاری داشته باشد. برخی از هسات ها تنها برای نوع خاصی از سایت بهینه می شوند. البته که به صورت تخصصی کار کردن امر پسندیده ای است. اما برای کسانی که قصد راه اندازی سایت دارند، بی شک هاستی مناسب است که با هر نوع سایت و CMS ای اعم از وردپرس، جوملا، دروپال و… سازگار باشد. این مسئله باعث افزایش کارایی و همچنین جلوگیری از مشکلات فنی می شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به برخی از ویژگی های کمتر گفته شده درباره هاست اشتراکی خوب بپردازیم. چرا که سرعت بالا، امنیت بالا و پایداری هاست از بدیهی ترین و اولویت های آن به شمار می رود. در حقیقت اگر هاستی این موارد اولیه را نداشته باشد، نمی تواند در موارد بعدی نیز موفق عمل کند و مشتریان خود را از دست خواهد داد. مجموعه تهران سرور تمامی این فاکتورهای اساسی را در ارائه خدمات هاستینگ خود به کار می برد و همین باعث می شود که هاست اشتراکی خوب و با کیفیت به مشتریان خود عرضه کند.

اگر برای راه اندازی سایت خود به هاست اشتراکی نیاز دارید، پیشنهاد ما خرید هاست لینوکس ایران از تهران سرور است. هاست های اشتراکی تهران سرور با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت و بالاترین سطح امنیت با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران ارائه می شوند. در صورت تمایل به خرید هاست لینوکس ایران از مجموعه تهران سرور، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. همچنین برای دیدن آموزش های ویدیویی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا