آموزشطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

5 مزیت استفاده از طراحی سایت وردپرس برای راه اندازی کسب و کار

چرا برای کسب و کار باید از وردپرس استفاده کنیم؟

5 مزیت استفاده از طراحی سایت وردپرس برای راه اندازی کسب و کار

این روزها طراحی وب سایت به شدت رونق پیدا کرده و بازار کار آن نیز تا حد زیادی گسترده شده است. همین مسئله باعث شده تا کسب و کارهای زیادی فعالیت های خود را در دنیای اینترنت نیز ادامه دهند. و عده ای را مجاب کرده تا تنها در این محیط تجارت خود را شروع کنند. برای شروع این کار نیاز به یک وب سایت خواهید داشت. روش های زیادی برای طراحی وب سایت وجود دارد. که اغلب زمان بر و با هزینه بسیار زیاد می باشند. با این حال رشد چشمگیر CMS ها باعث شد تا این موارد به شدت کم شوند و وردپرس پرچمدار این سیستم های مدیریت محتوا می باشد. در این مقاله قصد داریم تا مزایای استفاده از طراحی سایت وردپرس به شما معرفی کنیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

1- طراحی سایت وردپرس به شدت مقرون به صرفه است

یکی از مهم ترین اهدافی که وردپرس از ابتدا به دنبال آن بوده است، کاهش هزینه های سرسام آور راه اندازی و طراحی سایت است. اما این کاهش هزینه ها تنها در ابتدای مسیر نیست. و در حقیقت شما در طول مدتی که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که برای حفظ و نگه داری این نوع سایت نیز قرار نیست هزینه های زیادی انجام دهید. همین مسئله وردپرس را به گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهای بدون سرمایه است.

چرا برای کسب و کار باید از وردپرس استفاده کنیم؟
مزایای استفاده از وردپرس برای کسب و کارها چیست؟

2- کار با وردپرس بسیار راحت است

مسئله مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، راحت بودن در کار کردن با وردپرس است. در حقیقت توسعه دهندگان این CMS به شدت بر روی مسئله رابط کاربری حساس بوده اند. و یک محیط کاربری بسیار کاربرپسند طراحی کرده اند که کار با آن نیز خیلی ساده است. در واقع کاربر در اولین برخورد با این محیط جا نمی خورد و با کمی گشت و گذار یا آموزشی کوتاه می تواند به تمام بخش های مورد نظر سایت خود دسترسی پیدا کند.

3- وردپرس با موتورهای جستجو به خصوص گوگل سازگار است

سئو همیشه از اهمیت ویژه ای برای وب سایت ها برخوردار بوده. و از سال ۲۰۱۰ تا به امروز یعنی چیزی حدود ۱۱ سال است که به یکی از ارکان مهم در کنار طراحی سایت تبدیل شده است. در سئو موتورهای جستجو به خصوص گوگل اهمیت خاصی دارند و شما باید سایتتان را قواعدی که در آن ها وجود دارند سازگار کنید. کدهایی که برای نوشتن وردپرس استفاده شده کاملا بهینه شده و موتورهای جستجو نیز از آن ها استقبال می کنند. به عبارت کاملا ساده، وردپرس کاملا دوستدار
سئو یا seo friendly است.

چرا برای کسب و کار باید از وردپرس استفاده کنیم؟
چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟

4- اضافه کردن قابلیت های مختلف به وردپرس کار ساده ای است

قطعا در ابتدای طراحی سایت، شما تمام نیازهای سایت خود را نمی دانید و در طول مسیر و پس از گذراندن مدتی، متوجه خواهید شد که سایت شما نیازمند قابلیت جدیدی است. به عنوان مثال پس از مدتی قصد دارید یک فروشگاه نیز به وبلاگ خود اضافه کنید. وردپرس به لطف کتابخانه بزرگ افزونه های خود، قابلیت های مختلفی را به سایت شما اضافه می کنند.

5- امنیت بالای وردپرس

همانطور که گفتیم، کد های وردپرس بسیار بهینه نوشته شده اند و اصول کد نویسی در آن ها به خوبی رعایت شده. همین مسئله باعث شده تا وردپرس از سطح ایمنی بالایی نیز برخوردار باشد. البته این پایان ماجرا نیست. شما می توانید با اضافه کردن کدهای دیگر و همچنین نصب افزونه های امنیتی، سطح ایمنی سایت خود را چندین برابر افزایش دهید.

جمع بندی

اگر به دنبال راه اندازی وب سایت خوب و مناسبی هستید اما دانش کافی ندارید می توانید طراحی سایت خود را به تهران سرور بسپارید. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلان مورد نظر خود را انتخاب کنید. مجموعه ما وب سایت شما را در کمترین زمان ممکن، با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه به شما تحویل خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا