آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

اگر به این موارد آشنایی ندارید، کلاس مجازی برگزار نکنید!

اگر به این موارد آشنایی ندارید، کلاس مجازی برگزار نکنید!

تجربه مطلوب و دل نشین از هر چیزی نیازمند دانسته‌هایی از پیش است. در حقیقت برای رسیدن به نتیجه مناسب باید مقدمات آن را بدانید و با آن ها آشنایی داشته باشید. اگر بدون آشنایی و بی مقدمه به سراغ هر کاری بروید قطعا شکست می خورید. برگزاری کلاس مجازی نیز به همین منوال است. به عبارت دیگر برای برگزاری کلاس یا دوره مجازی و آنلاین باید اطلاعات و دانش های مرتبطی داشته باشید. اگر با این موارد آشنایی ندارید بهتر است فکر برگزاری دوره های مجازی را از سر خود بیرون کنید! در این مقاله قصد داریم موارد مورد نیاز برای برگزاری کلاس آنلاین را به شما معرفی کنیم. اگر به این موارد آشنایی ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم کلاس مجازی برگزار نکنید! برای آشنایی بیشتر با موارد مد نظر ما، با وبلاگ تهران سرور همراه باشید.

شرایط و مواردی که در برگزاری کلاس آنلاین اهمیت دارند

به عبارتی شرایط و مواردی که در برگزاری صحیح و حرفه ای کلاس مجازی اهمیت دارند، به شما کمک می کند قبل از ورود به پلتفرم کلاس های آنلاین از بروز هر گونه مشکلات احتمالی اقدامات لازم را به عمل آورید. اگر این موارد را نمی دانید و به آن ها آشنایی ندارید و قصد یادگیری آن ها را هم ندارید، نه تنها به فکر برگزاری کلاس مجازی نباشید بلکه این مقاله هم چندان به درد شما نمی خورد. سعی کنید شرایط برگزاری کلاس را پیش از شروع آن به صورت ایده آل در آورید. آشنایی با مقدمات به شما در بهبود عملکرد کلاس مجازی کمک زیادی خواهد کرد.

اگر به این موارد آشنایی ندارید، کلاس مجازی برگزار نکنید!

۱- آشنایی به کامپیوتر و دیوایس های الکترونیکی

لازمه اول برای داشتن یک کلاس مجازی آشنایی به کامپیوتر و دیوایس های الکترونیکی مانند گوشی های هوشمند است. اگر شما به سیستم های کامپیوتری آشنا نباشید نمی توانید کوچک ترین قدمی برای برگزاری کلاس آنلاین بردارید. کلاس های آنلاین و مجازی در بستر سیستم های الکترونیک مانند کامپیوترهای شخصی و گوشی های هوشمند برگزار می شوند. پس لازم و ضروری است که پیش از هر چیز به سطحی قابل قبول در استفاده از این موارد برسید. لازم به ذکر است که باید به صورت کامل تنظیمات سیستم و کار با مرورگرهای اینترنت مانند کروم یا فایرفاکس را بلد باشید.

۲- آشنایی و کار با اینترنت

دومین مورد مهمی که باید پیش از برگزاری کلاس مجازی به سراغ آن بروید، کار کردن با اینترنت است. در حقیقت آشنایی با اینترنت از آن جایی برای کلاس مجازی اهمیت دارد که کلیه کارهای شما از طریق اینترنت و فضای مجازی انجام می شود. کلیه اتصالات، مکالمات و… شما در کلاس ها از طریق اینترنت امکان پذیر است. شما باید علاوه بر آشنایی با آن، اینترنتی پر سرعت تهیه کنید تا بهترین سرعت موجود را در حین برگزاری کلاس تجربه کنید. بررسی کردن سرعت اینترنت نیز در این بخش می باشد.

۳- آشنایی به نرم افزارهای کلاس مجازی

مورد مهم دیگر، بدون شک آشنایی با نرم افزارهای کلاس مجازی است. شما برای برگزاری کلاس آنلاین باید از پلتفرم های مختلفی مانند ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن استفاده کنید. پلتفرم هایی که به شما این امکان را می دهند که کلاس خود را با امکانات بی نظیری پیش ببرید. تماس صوتی و تصویری، چت آنلاین، اشتراک گذاری فایل، تخت وایت برد و… همه و همه در چنین نرم افزارهایی وجود دارند. اگر شما پیش از شروع دوره های آنلاین خود با این نرم افزارها کار نکنید در طول مسیر قطعا به مشکل بر خواهید خورد.

اگر به این موارد آشنایی ندارید، کلاس مجازی برگزار نکنید!

۴- شناخت ابزار جانبی کلاس آنلاین

شما برای برگزاری کلاس آنلاین علاوه بر موارد مذکور به ابزارهای جانبی دیگری نیز نیاز دارید. شما شاید صد درصد به این ابزارها نیازمند نباشید اما استفاده از آن ها می تواند تجربه دلنشینی را از آموزش مجازی در اختیار شما بگذارد. برخی ابزارها مانند میکروفون، هدست و وب کم اولویت بیشتری دارند. عدم شناخت ابزارهای ضروری می تواند سختی هایی برای شما در هنگام برگزاری کلاس به بار آورد. از طرفی برخی ابزارها مانند قلم نوری چندان ضروری نیستند. با این حال استفاده از آن ها می تواند به بهبودی عملکرد در آموزش مجازی کمک ویژه ای کنند.

جمع بندی

اگر به دنبال تحصیل و تدریس مجازی به صورت درست و صحیح آن هستید بهترین کار آشنایی کامل با موارد مذکور در این مقاله است. باید این نکات را به خوبی فرا بگیرید تا بتوانید در برگزاری کلاس آنلاین موفق عمل کنید. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید می توانید با مجموعه تهران سرور پیشرو در ارائه خدمات وب و کلاس مجازی همکاری کنید. همچنین تیم طراحی مودل ما آماده همکاری جهت ایجاد پلتفرم آموزش مجازی با شماست. علاوه بر این برای دیدن آموزش های ویدیویی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا