سئو

سئو یعنی چه؟ ۹ سوال کلی در جهت ورود به صفحه اول موتورهای جستجو- قسمت سوم

تولید محتوا و ۳ + ۳ + ۳ سوال کاربردی در خصوص سئو – قسمت سوم

ورود به صفحات اول موتورهای مختلف جستجو و تولید محتوا بهینه جزو اهداف کوتاه مدت و بلندمدت بسیاری از کسب و کارهاست که تنزل از آن رتبه ها کاری آسان و در عین حال ارتقای جایگاه در آن ها کاری بس دشوار و زمان بر است.در دو مقاله قبلی به ۶سوال کلیدی در خصوص سئو و تولید محتوا پاسخ دادیم. حال در این مقاله قصد داریم ۳ سوال کلیدی دیگر در این خصوص را بررسی نماییم.

اهمیت سئو و تولید محتوا در چه هست؟

SEO به دلیل کمک به افراد در خصوص یافتن اطلاعات و صفحات در شبکه جهانی اینترنت بسیار پر اهمیت
است. علی الخصوص سئو به دلیل ایجاد اطمینان از پاسخگویی به عمده سوالات بازدیدکنندگان در موتورهای
جستجو و انتقال ترافیک افراد به محصولات و خدمات یک کسب و کار، جزو بخش های پراهمیت در بازاریابی
کسب و کارها طبقه بندی می شود.

در گذشته، موفقیت آمیز بودن SEO به این صورت ارزیابی می شد که در رتبه خوبی از صفحه اول گوگل قرار
گرفته ایم یا نه. اما آیا قرارگیری در رتبه خوب در یک دوره، واقعاً به معنای کسب نتیجه عالی خواهد بود؟

پاسخ این سوال این هست که همیشه اینطور نیست. ممکن است در کلماتی که ایده آل و مناسب
کسب و کار شما نیستند، رتبه خوبی کسب کرده باشید. بنابراین شما لینک های بالایی موتورهای
جستجو ظاهر می شوید، تعداد زیادی هم بازدیدکننده کسب خواهید نمود، اما در نهایت بازدیدکنندگان
وب سایت شما متوجه می شوند که شرکت شما آن چیزی نیست که آن ها به دنبال آن بودند. شما
از ترافیک مذکور جلب مشتری ننموده و عملا کسب رتبه بندی بالا برای این کلمه کلیدی خاص اساساً
بی نتیجه است.

تولید محتوا

همچنین، برای موفقیت لزوماً نیازی نیست که در سه ردیف برتر باشید. در واقع، حتی اگر در صفحات بعدی
هم رتبه خوبی داشته باشید، ممکن است باز هم میزان کلیک بالا ولو با بازدید کمتری داشته باشید. این خبر
خوبی برای بازاریابانی است که به نظر می رسد نتوانند صفحات را به ردیف های برتر یا بهتر از صفحه دوم
بیاورند.

پیش تر اشاره نمودیم و حال نیز مجددا بیان می نماییم که مقدار بازدید از صفحه شما، از میزان کیفیت آن
ترافیک در قابلیت تبدیل شدن آن به مشتری، اهمیت کمتری دارد.

بازاریابی پولی موتور جستجو چیست؟

بازاریابی پولی موتور جستجو به تبلیغات از نوع پرداخت به ازای هر کلیک یا (PPC) اطلاق می شود. همچنین
این امکان را برای شما فراهم می کند تا با پرداخت مبلغی به موتور جستجو، پس از جستجوی افراد سایتتان
در تبلیغات متنی واقع در بالا و پایین صفحه اول نتایج آن موتور جستجو نمایش داده شود. این قابلیت برای
افزایش بازدید وب سایت و جلب مشتری بیشتر استفاده می شود.

در واقع با ثبت نام برای یک حساب رایگان در Google AdWords می توانید هزینه بالاترین رتبه در
SERP ها یا همان صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل بپردازید. سپس کلمات کلیدی مختلفی را که
می خواهید رتبه بندی آن ها را ارتقا دهید انتخاب می کنید و هر بار که کاربر روی نتیجه شما کلیک
می کند به Google پول پرداخت می کنید. این کار بازاریابی موتور جستجوی PPC نامیده می شود
و تبلیغات شما از لحاظ ظاهری تفاوت محسوسی با نتایج ارگانیک رقبا در لینک های زیرین آن دارند.

تولید محتوا

هزینه متوسط ​​یک کمپین جستجوی پولی در Google می تواند کمتر از ۱ دلار برای هر کلیک باشد، اما به طور
طبیعی، هرچه محبوبیت کلمه کلیدی بیشتر باشد، ممکن است مجبور شوید هزینه بیشتری را نیز پرداخت
کنید.

چطور سایتمان را سئو نماییم؟

  1. محتوای وب سایتتان را به دقت بررسی نمایید.
  2. از ابزار keyword research برای شناسایی کلمات کلیدی ای که افراد با آن ها شما را پیدا می کنند
    استفاده نمایید.
  3. کلمات کلیدی جدیدی را که می خواهید برای آنها رتبه بندی تان را بهینه کنید هدف قرار دهید.
  4. محتوای جدید بسازید و محتوای موجود را بهینه تر نمایید.
  5. عملکرد وب سایت خود را کنترل نمایید.
  6. نرم افزارهای بازاریابی ربایشی یا سئو خریداری نمایید.
  7. صفحات رقبا در وب که عملکرد خوبی دارند را بررسی نمایید.
  8. به دنبال فرصت های کسب لینک های ورودی از وب سایت های مشابه باشید.
  9. تغییر در رتبه بندی و میزان بازدید وبسایتتان را تحت نظر بگیرید.

تولید محتوا

سئو هنوز همان چیزی است که ۱۰ سال پیش بود. یک سری از تاکتیک ها که اگر آن ها را به کار بگیرید، به
شما کمک می نماید در موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشید. تنها تاکتیکی که اکنون استفاده می کنیم
تغییر کرده است. عوامل کاهش بازدیدکنندگان یک وبسایت را مطالعه نمایید.

اینکه در بالای صف های در حال تغییر مداوم باقی بمانیم کاملا به خودمان بستگی دارد و به یاد داشته باشیم
که در نهایت، هدف موتورهای جستجو ارائه بهترین تجربه ممکن به جستجوگران و کاربران نهایی آنها است.
اگر این هدف را در کنار استراتژی SEO خود در ذهن داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که انتخاب های ما
نتیجه خوبی خواهد داشت، حتی اگر در خصوص هر یک از تفاوت های الگوریتم موتورهای جستجو کاملاً
به روز نباشیم. تهران سرور با دارا بودن تجربه بسیار در زمینه تولید محتوا و سئو آماده خدمت رسانی
به شما همراهان گرامی در این زمینه و سایر فیلدهای کاری مشابه است. ویدئوهای آموزشی ما را در
آپارات تهران سرور مشاهده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا