سئو

صفحه اول گوگل و اهمیت تیترنویسی در محتوای تولیدی

صفحه اول گوگل و اهمیت به کارگیری تیترنویسی قدرتمند

صفحه اول گوگل به دلیل بیشترین احتمال جذب مشتری بالقوه کالا و خدمات، همواره مورد توجه ویژه صاحبان مشاغل بوده است. به منظور ورود به آن راه هایی متعددی وجود دارد که یکی از مهم ترین طرق ورود به آن تولید محتوا قدرتمند و بهینه است. در تولید محتوای بهینه می بایست تیترنویسی منظم و جذاب بر بدنه متون ما اعمال گردد تا هم مشاهده کلمات کلیدی مدنظر ما از سوی ربات های گوگل تسهیل شود و هم مطالب جذاب و کاربردی موجب افزایش تمایل به باقی ماندن مخاطب در سایت ما و عدم خروج وی بشود.

افزایش احتمال رصد شدن تیتربندی ها توسط ربات های گوگل

ربات های گوگل در هنگام جستجوی خود، اغلب متون موجود در وبسایت شما را با اولویت تیتربندی و سپس
متون پاراگراف شما شناسایی می نمایند. لذا اشاره به کلمات کلیدی در تیترها و استفاده درست از تگ های
تیتر در یافت شدن بهتر کلمات کلیدی ما توسط ربات های گوگل و نمایش دادن آن ها به کاربران اهمیت
بالایی دارند.

بسیاری از طراحان سایت یا تولیدکنندگان محتوا به منظور مشاهده بیشتر توسط کاربران و ورود به صفحه اول
گوگل از تیترهای بی کاربرد و دروغین استفاده می کنند. در اینجا لازم است اشاره کنیم که گوگل علاوه بر
ربات های خزنده خود که مسئول تشخیص محتوای سایت ها هستند، به تعداد کلیک کاربران و مدت زمان
حضور آن ها در وبسایت شما نیز امتیاز می دهد که به این طریق کیفیت محتوای سایت شما مورد ارزیابی
قرار گرفته و استفاده از چنین را هایی موجب ایجاد امتیاز منفی برای سایت شما شده و بالعکس موجب تنزل
رتبه سایتتان خواهد شد.

صفحه اول گوگل

اهمیت استفاده صحیح از تگ ها در جهت ورود به صفحه اول گوگل

همانطور که در ساختار همین مقاله مشاهده می نمایید در ابتدای مقاله اولین تیتر که در اغلب مواقع آن را با
Heading شناسایی می کنند از تگ H1 استفاده شده. صحیح ترین گزینه در تیتربندی صحیح استفاده از همین
تیتر H1 یا شاخه اصلی در ابتدای متن است.

حال که به متن خود تیتر اولیه دادیم نوبت به تیترهای زیرشاخه بعدی می رسد. طبیعتا در این حالت
می بایست تیتر زیرشاخه بعدی را با تگ H2 وارد نماییم و اگر تیتر ما زیرشاخه دیگری داشت آن را با تگ
H3 استفاده نماییم. حال اگر پس از ورود زیرشاخه H3 خواستیم مجددا یک زیرشاخه بالاتر اضافه نماییم،
مجددا آن را با تگ H2 استفاده می نماییم.برای درک بهتر این موضوع تصویر زیر را مشاهده نمایید:

صفحه اول گوگل

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید می توانیم به سادگی با همین ترتیب نوشته شده متون خود را
طبقه بندی نموده، تشخیص آن ها را توسط ربات گوگل بهینه نموده و خوانایی متون خود را بهتر نماییم.

به هیچ عنوان سعی در استفاده از تگ های H برای تمامی کلمات یک پاراگراف یا کل متن خود ننمایید و از
آن ها فقط برای تیترها استفاده نمایید. چرا که این موضوع به سادگی توسط گوگل قابل شناسایی است و
موجب ورود آسیب هایی جدی به سئو سایتتان خواهد شد.

محتوای کاربردی و اهمیت آن در افزایش احتمال ورود سایت به صفحه اول گوگل

همانطور که در بالا عرض نمودیم، علاوه بر تیتربندی مناسب کاربردی بودن محتوا نیز توسط گوگل ارزیابی
می شود و ورود و ماندن در صفحه اول گوگل ، علاوه بر تیتربندی مناسب مستلزم داشتن محتوا کاربردی مناسب
نیز هست. چرا که گوگل بر اساس مدت زمان سپری شدن کاربر در سایت شما و تعداد کلیک بر روی لینک
سایت شما یک ارزیابی حدودی از وبسایتتان ترتیب می دهد و در صورت عدم کیفیت مطالب و خروج سریع
کاربر، این موضوع توسط گوگل رصد شده و شانس شما برای ورود به صفحات ابتدایی کم می شود.

تهران سرور با دارا بودن کادری مجرب در زمینه طراحی سایت و سئو آماده عقد قرارداد در خصوص ورود
سایت شما به صفحه اول گوگل و بهینه سازی جایگاه آن در موتور جستجوی گوگل است. ویدئوهای آموزشی
ما را در آپارات مشاهده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا